Nowy mężczyzna widziany online - Marketing przy Kawie
Nowy mężczyzna widziany online – kim jest i jak się z nim komunikowaćNowy mężczyzna widziany online – kim jest i jak się z nim komunikowaćNowy mężczyzna widziany online – kim jest i jak się z nim komunikowaćNowy mężczyzna widziany online – kim jest i jak się z nim komunikować
Skrajnie krytyczny, pesymistyczny, nieobliczalny – nowy mężczyzna widziany online (fot. Pixabay)

Nowy mężczyzna widziany online – kim jest i jak się z nim komunikować

Nowy mężczyzna widziany online – kim jest i jak się z nim komunikować
Redakcja

Redakcja

-

Na fali neofeminizmu i ruchów girlpowerment pojawiło się również zainteresowanie męskością. A marketing należy do tych branż, które starają się konstruować obraz dzisiejszego mężczyzny. Anna Mazerant z 4P i Paweł Pawiński z Uniwersytetu Wrocławskiego przez prawie rok przyglądali się funkcjonującym online wzorcom męskości. O nowych obliczach współczesnych mężczyzn opowiedzieli podczas Kongresu Badaczy 2019.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to