Mattel stworzył kolekcję Barbie z przetworzonego plastiku wyłowionego z oceanów
  • 1
  • 1
10.06.2021

Mattel stworzył kolekcję Barbie z przetworzonego plastiku wyłowionego z oceanów

Mattel wprowadza na rynek Barbie Loves the Ocean. To kolekcja lalek z przetworzonego plastiku, który zamiast trafić do oceanów*, daje początek nowym zabawkom.

Lalki Barbie z przetworzonego plastiku zostały wykonane w 90% z plastiku zebranego z terenów w odległości 50 km od linii brzegowej oceanów, na których nie funkcjonują formalne systemy zbierania odpadów. Takie pozyskiwanie i wykorzystanie surowca ma inspirować i angażować dzieci do budowania bardziej ekologicznej – zielonej przyszłości. To także kolejny krok do realizacji celu firmy Mattel. Do 2030 r. wszystkie produkty i opakowania mają być wykonane w 100% z tworzyw pochodzących z recyklingu nadających się do ponownego przetworzenia lub biopochodnych.

W maju 2021 r. koncern uruchomił program „Mattel PlayBack”. Pozwala on na zbieranie nieużywanych zabawek i ponowne ich wykorzystanie do produkcji nowych. W programie „Drive Toward a Better Future” firma podjęła wyzwanie, by do 2030 r. wszystkie metalowe samochodziki Matchbox, ich zestawy oraz opakowania były wykonane z materiałów pochodzących w 100% z recyklingu, nadających się do ponownego przetworzenia lub biopochodnych.

* Plastikowe elementy wykonane w 90% z plastiku pochodzącego z okolic położonych w odległości 50 km od dróg wodnych, na obszarach, w których nie funkcjonują formalne systemy zbierania odpadów. Nie dotyczy głowy lalki, butów, tabletu i latarenki plażowej.

  • 1
Barbie z przetworzonego plastiku wyłowionego z oceanów

Powstała kolekcja Barbie z przetworzonego plastiku wyłowionego z oceanów

10 czerwca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.06.2021

Pandemia zwiększyła samodzielność konsumentów – pokazuje badanie Deloitte Digital

Wymagania konsumentów się zmieniają. W wyborze produktów czy usług coraz częściej kierują się oni nie tylko ceną czy jakością, ale również doświadczeniem w procesie obsługi (customer experience). Jak wynika z raportu „Customer Service Excellence 2021” firmy doradczej Deloitte Digital, tradycyjne metody kontaktu z klientami przestają być wystarczające. 73 proc. przedstawicieli firm deklaruje, że jednym z ich priorytetów na następny rok jest rozwój kanału self-service, który umożliwia klientom samodzielne rozwiązanie problemu lub załatwienie sprawy.