„Nie rezygnuj z marzeń” – nowa kampania OLX - Marketing przy Kawie
„Nie rezygnuj z marzeń” – nowa kampania OLX
  • 2
  • 2
25.10.2022

„Nie rezygnuj z marzeń” – nowa kampania OLX

OLX przekonuje w kampanii swoich kategorii Moda i Elektronika, że z żadnego z pragnień nie warto rezygnować. Podsuwa rozwiązanie, jak znaleźć dodatkowe fundusze na hobby, pasje czy ekstremalne przeżycia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56081 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

25 października 2022