„Nie rezygnuj z marzeń” – nowa kampania OLX
  • 2
  • 2
25.10.2022

„Nie rezygnuj z marzeń” – nowa kampania OLX

OLX przekonuje w kampanii swoich kategorii Moda i Elektronika, że z żadnego z pragnień nie warto rezygnować. Podsuwa rozwiązanie, jak znaleźć dodatkowe fundusze na hobby, pasje czy ekstremalne przeżycia.

Kampania skierowana jest do młodych odbiorców. Zachęca do sprzedawania i kupowania na platformie ogłoszeniowej OLX, by zarobione lub zaoszczędzone pieniądze móc przeznaczyć na co tylko się chce. Na kampanię składają się 4 spoty. Od 24 października można je oglądać w telewizji, w social mediach, w kinach i na platformach VOD.

– Z rozmów z przedstawicielami pokolenia Z, którzy są odbiorcami naszych spotów, wiemy, że mimo tych niestabilnych i niepewnych czasów inflacji oraz nadchodzącego kryzysu chcą mieć możliwość przeżycia swojego życia i spełnienia marzeń – mówi Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX. – Właśnie w spełnianiu tych marzeń może pomóc nasz serwis i na tym oparliśmy kampanię.

Stronę kreatywną przygotowała agencja 180 HB + Jung v. Matt. Za produkcję odpowiada Lucky Luciano Pictures.

– Zależało nam, aby zarówno idea kreatywna, jak i same historie pokazywały przedstawicieli pokolenia Z w pozytywnym świetle. W spotach poznajemy osoby zaradne i przedsiębiorcze. W przeciwieństwie do tego, co im się przypisuje, wcale nie biegną po pomoc finansową do rodziców. Same potrafią zaspokajać swoje potrzeby i realizować pasje. A OLX jest dla nich idealnym partnerem – mówi Tomasz Bujok, creative director w 180 HB + Jung v. Matt.

  • 2
Kampania OLX „Nie rezygnuj z marzeń”

Kampania OLX „Nie rezygnuj z marzeń”

Kampania OLX „Nie rezygnuj z marzeń

25 października 2022