Z muzeum na ulicę – czy reklama i sztuka lubią się nawzajem?Z muzeum na ulicę – czy reklama i sztuka lubią się nawzajem?Z muzeum na ulicę – czy reklama i sztuka lubią się nawzajem?Z muzeum na ulicę – czy reklama i sztuka lubią się nawzajem?
Dawno nie byliście w muzeum? (reklama kolekcji Medicine)

Z muzeum na ulicę – czy reklama i sztuka lubią się nawzajem?

Z muzeum na ulicę – czy reklama i sztuka lubią się nawzajem?
Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

-

Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

Rok 2020 wpłynął negatywnie na wiele branż, w tym kulturę. Zamknięcie teatrów, muzeów i kin znacznie ograniczyło kontakt odbiorców ze sztuką, nawet pomimo możliwości uczestnictwa w wydarzeniach online. W realiach pandemii sztuka nie wydawała się czymś niezbędnym. Okazuje się jednak, że potrzeba obcowania z nią jest w nas głęboko zakorzeniona, a marki z chęcią sięgają po nią jako świetne rozwiązanie marketingowe.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się