Pokolenie Z i milenialsi najbardziej otwarci na innowacyjne finanse – badanie Mastercard New Payment Index 2022
  • 0
  • 1
23.09.2022

Pokolenie Z i milenialsi najbardziej otwarci na innowacyjne finanse – badanie Mastercard New Payment Index 2022

Polacy coraz częściej i chętniej korzystają z nowoczesnych form płatności. Znają i używają na co dzień takich rozwiązań jak karty wirtualne, płatności biometryczne, BNPL („Kup teraz płać później”) czy otwarta bankowość. Tak wynika z globalnego badania konsumenckiego Mastercard New Payments Index.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53976 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 września 2022