Innowacyjne finanse a milenialsi i zetki - Marketing przy Kawie
Pokolenie Z i milenialsi najbardziej otwarci na innowacyjne finanse – badanie Mastercard New Payment Index 2022
  • 0
  • 1
23.09.2022

Pokolenie Z i milenialsi najbardziej otwarci na innowacyjne finanse – badanie Mastercard New Payment Index 2022

Polacy coraz częściej i chętniej korzystają z nowoczesnych form płatności. Znają i używają na co dzień takich rozwiązań jak karty wirtualne, płatności biometryczne, BNPL („Kup teraz płać później”) czy otwarta bankowość. Tak wynika z globalnego badania konsumenckiego Mastercard New Payments Index.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55374 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

23 września 2022