Netflix podyktuje wysokie stawki za reklamę na platformie. Oferta ruszy 1 listopada
  • 0
  • 1
5.09.2022

Netflix podyktuje wysokie stawki za reklamę na platformie. Oferta ruszy 1 listopada

Tańsza subskrypcja wspierana reklamami pojawi się 1 listopada na wybranych rynkach. Pojawiają się pierwsze, nieoficjalne szczegóły oferty. Przede wszystkim stawka w modelu CPM (cost per mille, czyli koszt za tysiąc wyświetleń).

W kwietniu Netflix ogłosił prace nad wprowadzeniem tańszych subskrypcji reklamowych. Trzy miesiące później zdecydował, że partnerem technologicznym i sprzedażowym będzie Microsoft. Teraz wypłynęły szczegóły spotkania przedstawicieli obu firm z reklamodawcami.

Początkowo subskrypcja reklamowa Netflixa miała być wprowadzona pod koniec br. lub na początku 2023 r. Obecne przyspieszenie wynika z faktu, że swoją ofertę reklamową tworzy Disney+.

Koszt reklamy na Netflixie za 1000 wyświetleń (tzw. cost per mille) wyniesie 65 dol. To więcej niż na innych platformach streamingowych. Jak jednak zauważa „The Wall Street Journal”, nowi gracze na rynku reklamowym często zawyżają cenę początkowej oferty. Netflix będzie chciał ograniczyć nadmiar reklam. Budżet każdej marki na emisję reklam nie będzie więc mógł być wyższy niż 20 mln dol. rocznie.

Oferta początkowo pojawi się na wybranych rynkach: w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.

Netflix zdementował doniesienia WSJ w wydanym oświadczeniu, nazywając je spekulacjami.

źródła: „The Wall Street Journal”, Deadline

  • 1
Netflix podyktuje wysoki stawki z reklamę

Netflix podyktuje wysoki stawki z reklamę

2 września 2022

  • 0
  • 13
  • 0
  • 0
  • 0
2.09.2022

Jubileuszowy Art Moves – Międzynarodowy Festiwal Sztuki na Bilbordach

9 września w Toruniu nastąpi oficjalne otwarcie 15. edycji Międzynarodowego Festiwalu Sztuki na Bilbordach Art Moves. Festiwal odbędzie się nadal w okrojonym i kryzysowym kształcie ze względu na wojnę, pandemię i wywołany przez nie kryzys ekonomiczny, który bardzo silnie uderza w kulturę i sztukę. Mimo kryzysu można będzie zobaczyć sporą porcję wizualnych refleksji stworzonych przez artystów z całego świata. Dotyczą one ważnego i aktualnego tematu: „Miłość czy nienawiść? Prawda czy fałsz? Co warto docenić w niepewnych czasach?”.