thumb
thumb
thumb

Chcemy pokazać prawdę o polskim rolnictwie

Badania pokazały nam, co rolnicy myślą, co czują. Poznałyśmy ich bolączki, to co kochają, co lubią, czego wymagają. Zrozumieliśmy, że dla nich praca to życie. I musimy – a nawet więcej – chcemy im to życie i pracę ułatwić.

O marketingu rolniczym rozmawiamy z Moniką Leksowską z Kramp/Grene oraz Iwoną Szwajkajzer i Małgorzatą Mickiewicz z agencji KHS

Monika Leksowska

Manager marketingu z kilkunastoletnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych organizacjach: Volkswagen, Amica. Obecnie zarządza działem marketingu w koncernie Kramp. Pasjonatka marketingu i nowoczesnego przywództwa. Zmienia oblicze marketingu w branży rolniczej i udowadnia, że otwarty umysł, odwaga oraz nieustanne dążenie do rozwoju prowadzą do sukcesu.

Iwona Szwajkajzer

Twórczyni butikowej agencji marketingowej KHS, specjalizującej się w długofalowej współpracy z topowymi markami oczekującymi najwyższego profesjonalizmu i błyskawicznej obsługi. Współtwórczyni pierwszego w Europie małego konceptu retailowego „Volkswagen Home” oraz lider rozwoju marketingu rolniczego w Polsce.

Małgorzata Mickiewicz

Senior account manager w agencji KHS, gdzie odpowiada za zarządzanie projektami w obszarze digital marketingu. Doskonale sprawdza się w prowadzeniu prac obarczonych presją czasu. Zawsze zachowuje zimną krew, starając się znaleźć rozwiązanie każdego problemu.
Chcemy pokazać prawdę o polskim rolnictwie
Jacek SzlakJacek Szlak

Jak znalazła się pani w tej branży?

Monika LeksowskaMonika Leksowska

Wiele osób zadaje mi pytanie, dlaczego zdecydowałam się zostawić wielką międzynarodową korporację i przejść do firmy Kramp, którą mało kto kojarzy, a która jest jednak największym dostawcą części zamiennych do maszyn rolniczych w Europie.

Powiem szczerze, że rolnictwem zafascynowałam się podczas zmiany firmy. Przede wszystkim dlatego, że jest niepopularne. Nie rozumiemy go, choć jest podstawą funkcjonowania nas wszystkich. Potraktowałam to jak wyzwanie: nastał czas, żeby stworzyć coś niezwykłego, żeby rozpocząć rewolucję. I właśnie Kramp wraz z agencją KHS dokonuje swego rodzaju rewolucji. Podjęliśmy się misji odczarowania polskiego rolnictwa.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się