MediaHub wygrał przetarg na planowanie mediów dla marki Majonez Kielecki
  • 2
  • 1
2.09.2022

MediaHub wygrał przetarg na planowanie mediów dla marki Majonez Kielecki

Dom mediowy MediaHub wygrał przetarg na przygotowanie strategii mediowej oraz zakup mediów dla marki Majonez Kielecki Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.

Pierwszą kampanię digitalową dla marki MediaHub zaplanował i kupił w 2020 r. We wrześniu ruszy piąta wspólna kampania. W ramach miesięcznych działań wideo w internecie oprócz Majonezu Kieleckiego w drugim spocie będą promowane musztardy i ketchupy Kieleckie.

WSP „Społem” przed każdą kampanią ogłasza konkurs ofert. Wybrała propozycję MediaHub, bo przedstawił on najefektywniejszy media mix.

Zespołem pracującym przy realizacji projektu kieruje Piotr Michalak, head of digital client service MediaHub.

  • 1
MediaHub wygrał przetarg na planowanie mediów dla marki Majonez Kielecki

MediaHub wygrał przetarg na planowanie mediów dla marki Majonez Kielecki

 

2 września 2022

1 września 2022