Nent Group zmienia się w Viaplay Group - Marketing przy Kawie
Nent Group zmienia się w Viaplay Group
  • 0
  • 1
20.05.2022

Nent Group zmienia się w Viaplay Group

Nordic Entertainment Group (Nent Group), międzynarodowa firma oferująca usługi streamingowe, oficjalnie zmieniła nazwę na Viaplay Group. Zmiana została zatwierdzona podczas corocznego walnego zgromadzenia akcjonariuszy, które odbyło się 18 maja.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55504 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 maja 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
20.05.2022

Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE 2022 rozstrzygnięty

Podczas uroczystej gali, która odbyła się 19 maja 2022 r. w Kinguin Esports Lounge w Gdańsku, ogłoszono laureatów konkursu Performance Marketing Diamonds CEE organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Wyłoniono zwycięskie firmy i agencje w 11 kategoriach. Tytuł Agency of the Year otrzymała Sales Tube, która zdobyła 4 statuetki, co zagwarantowało jej także Grand Prix konkursu. Statuetka Brand of the Year trafiła do Empiku.

19 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.05.2022

TikTok z nową funkcją reklamową. Jest związana ze współpracą marek z twórcami

Aby ułatwić markom czerpanie z kreatywnej mocy społeczności TikToka i współtworzenie autentycznych treści, które przemawiają do użytkowników, platforma uruchamia funkcję Branded Mission. To rozwiązanie reklamowe, które umożliwia reklamodawcom pozyskiwanie autentycznych treści od twórców, przekształcanie najskuteczniejszych filmów w reklamy i zwiększanie powiązania z marką.

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
19.05.2022

Coca-Cola obchodzi 50-lecie w Polsce. Powstał singiel Sary James z okazji jubileuszu marki

„Magia jest w nas” to tytuł najnowszego singla Sary James – młodej piosenkarki, która zwyciężyła w 4. edycji „The Voice Kids” i reprezentowała Polskę na Eurowizji dla Dzieci. Utwór to aranżacja przeboju z lat 90. wykonywanego m.in. przez Kasię Kowalską – „Chcę zatrzymać ten czas”. Singiel powstał we współpracy z Coca-Colą z okazji 50. rocznicy obecności marki w Polsce.