Nent Group zmienia się w Viaplay Group
  • 0
  • 1
20.05.2022

Nent Group zmienia się w Viaplay Group

Nordic Entertainment Group (Nent Group), międzynarodowa firma oferująca usługi streamingowe, oficjalnie zmieniła nazwę na Viaplay Group. Zmiana została zatwierdzona podczas corocznego walnego zgromadzenia akcjonariuszy, które odbyło się 18 maja.

To działanie ma odzwierciedlać strategiczne ukierunkowanie firmy na usługi serwisu streamingowego Viaplay, trwającą ekspansję międzynarodową oraz dalszy rozwój działalności w krajach skandynawskich. Do końca 2023 r. platforma streamingowa Viaplay ma być obecna w co najmniej 21 krajach. W tym na co najmniej 16 rynkach z bezpośrednią ofertą bezpośrednich odbiorców platformy Viaplay oraz na co najmniej 5 rynkach partnerskich z ofertą Viaplay Select. Viaplay Group zamierza pozyskać 12 mln subskrybentów Viaplay do końca 2025 r.

–  Od teraz jesteśmy Viaplay Group. Uważam, że to właściwy krok we właściwym kierunku dla tak szybko rozwijającej się globalnej marki. Platforma Viaplay jest obecna na naszych wszystkich rynkach. Jest naszą najbardziej rozpoznawalną marką i największą jednostką generującą przychody grupy. Ta zmiana przyniesie korzyści całej firmie i uczyni ją jeszcze bardziej rozpoznawalną. Nasza strategia stanie się jeszcze bardziej transparentna. Jest to kamień milowy dla naszych pracowników, partnerów, inwestorów. Wszystkich osób związanych z VG czołowym graczem na międzynarodowym rynku streamingu – mówi Anders Jensen, prezes i dyrektor generalny grupy.

Viaplay oferuje połączenie:

  • produkcji z kategorii Viaplay Originals,
  • międzynarodowych filmów i seriali,
  • treści dla dzieci,
  • transmisji sportowych na żywo.

Wszystko to w krajach skandynawskich, bałtyckich, w Polsce i w Holandii. W Stanach Zjednoczonych oferuje skandynawskie produkcje. Obejmują one zarówno kategorię Viaplay Originals, jak i wybrane filmy oraz seriale wyprodukowane przez inne firmy. Usługa Viaplay Select daje możliwość skorzystania z wybranych treści premium za pośrednictwem platform partnerskich na wybranych rynkach. W kwietniu zostanie uruchomiona na japońskiej platformie Wowow.

W 2022 r. Viaplay rozpocznie działalność w Wielkiej Brytanii. Zaoferuje tam m.in. ofertę sportową. Do 2023 r. usługa ma pojawić się również w Kanadzie, Niemczech, Austrii i w Szwajcarii.

Spółki należące do VG, które zajmują się sprzedażą programów radiowych i reklam, zostały przemianowane na Viaplay Group Radio i Viaplay Group Ad Sales. Działalność studyjna firmy nosi nazwę Viaplay Studios już od września 2021 r.

  • 1
Nent Group zmienia się w Viaplay Group

Nent Group zmienia się w Viaplay Group

 

20 maja 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
20.05.2022

Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE 2022 rozstrzygnięty

Podczas uroczystej gali, która odbyła się 19 maja 2022 r. w Kinguin Esports Lounge w Gdańsku, ogłoszono laureatów konkursu Performance Marketing Diamonds CEE organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Wyłoniono zwycięskie firmy i agencje w 11 kategoriach. Tytuł Agency of the Year otrzymała Sales Tube, która zdobyła 4 statuetki, co zagwarantowało jej także Grand Prix konkursu. Statuetka Brand of the Year trafiła do Empiku.

19 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.05.2022

TikTok z nową funkcją reklamową. Jest związana ze współpracą marek z twórcami

Aby ułatwić markom czerpanie z kreatywnej mocy społeczności TikToka i współtworzenie autentycznych treści, które przemawiają do użytkowników, platforma uruchamia funkcję Branded Mission. To rozwiązanie reklamowe, które umożliwia reklamodawcom pozyskiwanie autentycznych treści od twórców, przekształcanie najskuteczniejszych filmów w reklamy i zwiększanie powiązania z marką.

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
19.05.2022

Coca-Cola obchodzi 50-lecie w Polsce. Powstał singiel Sary James z okazji jubileuszu marki

„Magia jest w nas” to tytuł najnowszego singla Sary James – młodej piosenkarki, która zwyciężyła w 4. edycji „The Voice Kids” i reprezentowała Polskę na Eurowizji dla Dzieci. Utwór to aranżacja przeboju z lat 90. wykonywanego m.in. przez Kasię Kowalską – „Chcę zatrzymać ten czas”. Singiel powstał we współpracy z Coca-Colą z okazji 50. rocznicy obecności marki w Polsce.