Biuro Reklamy TVP rozpoczyna współpracę reklamową z Rakuten TV
  • 0
  • 1
18.04.2024

Biuro Reklamy TVP rozpoczyna współpracę reklamową z Rakuten TV

Biuro Reklamy TVP i Rakuten TV rozpoczynają współpracę w obszarze sprzedaży reklam przy treściach wideo na platformie streamingowej. Umowa brokerska obejmuje sprzedaż czasu reklamowego w środowisku AVoD/FAST.

Rakuten TV to platforma streamingowa w Europie, łącząca usługi:

  • TVoD (transakcyjne wideo na życzenie),
  • AVoD (reklamowe wideo na życzenie)
  • kanały FAST (free advertising supported streaming television).

Rakuten to japońskie przedsiębiorstwo z siedzibą w Tokio. Zajmuje się e-commerce i sprzedażą detaliczną online. Rakuten TV dostępna jest w 43 krajach europejskich i obecnie dociera do ponad 150 mln gospodarstw domowych w Europie.

Oferta wspierana reklamami obejmuje usługi AVoD i FAST

  • AVoD dostarcza użytkownikom setki tytułów dostępnych na życzenie. Oferta obejmuje filmy, dokumenty i seriale zarówno z Hollywood, jak i lokalnych studiów, a także katalog z oryginalnym treściami. Wśród nich polski widz może sięgnąć m.in. po tytuły takie jak ,,Urodzeni mordercy”, „Miłość i inne używki”, „Dawno temu w Ameryce” czy ,,Birdman”.
  • FAST składa się z zestawu ponad 500 kanałów, w tym 100 własnych i obsługiwanych w całej Europie. Są tu bezpłatne kanały liniowe globalnych sieci, głównie europejskich nadawców i grupy medialne, jak też kanały tematyczne platformy.

– Nawiązanie współpracy z TVP to jeszcze mocniejsze umocowanie pozycji Rakuten TV na polskim rynku. Ważnym aspektem naszych działań będzie nie tylko współpraca na polu reklamowym, ale też contentowym. Ta współpraca podkreśla nasz cel, jakim jest dalsza poprawa jakości i rozwój oferty AVoD/FAST w Polsce, a także szersze ambicje dystrybucyjne – mówi Anna Michałowska, head of content & marketing country managers (Europe).

  • 1
Biuro Reklamy TVP rozpoczyna współpracę reklamową z Rakuten TV

Biuro Reklamy TVP rozpoczyna współpracę reklamową z Rakuten TV

18 kwietnia 2024