Spada poczucie bezpieczeństwa polskich konsumentów – pokazuje badanie Deloitte
  • 0
  • 1
16.11.2021

Spada poczucie bezpieczeństwa polskich konsumentów – pokazuje badanie Deloitte

W październiku utrzymywała się zauważalna w poprzednich miesiącach tendencja do pogarszania się nastrojów wśród polskich konsumentów – wynika z najnowszej edycji raportu „Global State of the Consumer Tracker” Deloitte. Na skutek rozwijającej się czwartej fali pandemii już tylko nieznacznie więcej niż jedna trzecia ankietowanych deklaruje, że nie obawia się latać samolotem, a niewiele mniej wyraża zaniepokojenie stanem domowych finansów. Spadł też odsetek zainteresowanych w nadchodzącym półroczu kupnem samochodu. Wśród tych, którzy się na to zdecydują, o 8 p.p. mniej chce nabyć pojazd fabrycznie nowy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52269 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 listopada 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.11.2021

Vectra z zarzutami prezesa UOKiK

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny postawił zarzuty operatorowi telewizji kablowej Vectra. Spółka wprowadziła jednostronnie klauzulę umożliwiającą podwyższenie opłaty za Internet i telewizję, mimo że umowy nie zawierały odpowiedniej klauzuli modyfikacyjnej umożliwiającej takie działanie. Następnie na podstawie wprowadzonej do wykonywanych umów klauzuli podwyższała opłaty. Za naruszenie zbiorowych interesów konsumentów spółce grozi kara do 10 proc. obrotu.