Dominują aplikacje i sieci handlowe – badanie Monitor Programów Lojalnościowych 2023
  • 0
  • 4
2.10.2023

Dominują aplikacje i sieci handlowe – badanie Monitor Programów Lojalnościowych 2023

Dwóch na trzech dorosłych Polaków bierze udział w co najmniej jednym programie lojalnościowym. Pozycję lidera wśród programów utrzymuje Moja Biedronka, ale na rynku pojawił się nowy silny gracz, Kaufland Card – wynika z badania Monitor Programów Lojalnościowych 2023.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54896 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 października 2023

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
2.10.2023

Wiarygodna marka odporna na kryzys – podsumowanie Kongresu Profesjonalistów Public Relations

Kongres Public Relations to wydarzenie, podczas którego od lat omawiane są wyniki badań, analiz, prezentowane są liczne przykłady narzędzi i rozwiązań komunikacyjnych. 23. edycja tego projektu odbyła się w ubiegłym tygodniu. Jej hasło brzmiało: „Marka w przestrzeni wirtualnej: interakcja, dialog, kryzys”. W kongresie wzięło udział blisko 200 osób, które poszukiwały odpowiedzi na szereg pytań związanych m.in. z komunikowaniem w sieci.