1 4 0 0 0 24.09.2023Huawei promuje w Polsce premierowe smartwatche Watch GT 414 września w Barcelonie odbyła się światowa premiera nowych wearables Huawei. Obecnie polski oddział Huawei Consumer Business Group ruszył z kampanią promującą smartwatche z rodziny Watch. Ambasadorką produktów jest Jessica Mercedes Kirschner. Produkt promują także dwie światowej sławy osobistości: złoty medalista olimpijski Mo Farah i ikona świata fitness – Pamela Reif.
0 1 0 0 0 24.09.2023IPG Mediabrands integruje Kinesso, Matterkind i Reprise pod wspólnym brandem KinessoIPG Mediabrands, holding mediowy należący do Interpublic Group, tworzy Kinesso. Będzie to agencja performance marketingu, powstała dzięki integracji trzech brandów: Kinesso, Matterkind i Reprise, funkcjonujących dotychczas w ramach holdingu.
0 1 0 0 0 22.09.2023Streaming wideo z rosnącym udziałem na ekranach telewizorów – najwyższe w historii zestawienia Nielsen GaugeOglądalność streamingu na ekranie telewizorów uzyskała nowy rekord. Wynik 7,1% jest najwyższym wynikiem odnotowanym w zestawieniu Nielsen Gauge. Największy udział w streamingu ponownie ma Netflix.
0 2 0 0 0 21.09.2023InPost z kampanią na Europejski Tydzień MobilnościInpost włączył się w Europejski Tydzień Mobilności (ETM) zapoczątkowany przez Komisję Europejską. W działania zaangażował najlepszych polskich kolarzy i kolarki, w tym m.in. Michała Kwiatkowskiego, Mateusza Rudyka i Katarzynę Niewiadomą.
0 1 0 0 0 21.09.2023Baby boomers oszczędzają na prądzie, milenialsi na restauracjach, a zetki na ubraniach – badanie GfKPomysły na ograniczanie wydatków w dużej mierze są zależne od wieku konsumentów. Takie są wnioski z raportu „Green Gauge” analityków firmy GfK – an NIQ Company.
1 1 0 0 0 21.09.2023Polska adaptacja spotu Nespresso z George’em Clooneyem, Julią Garner oraz Simone AshleyPolska adaptacja spotu Nespresso z udziałem George'a Clooneya, Julią Garner oraz Simone Ashley skupia się na różnorodnych preferencjach smakowych amatorów kawy oraz ofercie marki.
0 1 0 0 0 20.09.2023Karolina Kowalkiewicz i Mateusz Gamrot z UFC ambasadorami BetclicNowymi ambasadorami zakładów bukmacherskich Betclic zostali zawodnicy mieszanych sztuk walki: Karolina Kowalkiewicz i Mateusz Gamrot. Współpraca obejmuje m.in. film dokumentalny o Gamrocie oraz konkurs, w którym nagrodą główną jest trening z Kowalkiewicz.
3 1 0 0 0 20.09.2023Wolt rusza z pierwszą kampanią reklamowąW pierwszej połowie września Wolt, platforma usług food-delivery i quick-commerce, rozpoczęła swoją pierwszą kampanią 360 stopni, pod tytułem „Wolę Wolt”.
1 1 0 0 0 19.09.2023Ruszyła kampania Wygodnej Pożyczki w Banku Pekao SANajnowsza, wielokanałowa kampania Banku Pekao SA promuje Wygodną Pożyczkę. Klienci będą mogli wziąć ją przez internet lub tradycyjnie w placówkach banku. Jak przekonuje reklama, tę pożyczkę można wziąć w autobusie, galerii handlowej, na domowej kanapie czy nawet w biurze.
0 1 0 0 0 19.09.2023IAB Polska zaprasza na konferencję „IAB HowTo: Badania – jakość, uważność i bezpieczeństwo”Konferencja „IAB HowTo: Badania – jakość, uważność i bezpieczeństwo” odbędzie się 5 października w Warszawie. Wydarzenie skoncentruje się na jakości komunikacji marketingowej, uważności oraz zastosowaniu innowacyjnych narzędzi badawczych. Prelegenci to eksperci z firm takich jak iSlay, Mindshare, Nielsen czy Grupa Żywiec.