0 1 0 0 0 4.01.2024Hochland zmienia identyfikację wizualną, by wzmocnić distinctive brand assetsFirma Hochland wprowadza zmiany w identyfikacji wizualnej swojej marki. Celem działań jest wzmocnienie roli tzw. distinctive brand assets, czyli charakterystycznych zasobów marki, a także odświeżenie jej wizerunku przy jednoczesnym zachowaniu tożsamości. Spójny design opakowań pozwoli także poprawić widoczność produktów i skrócić czas ich odnalezienia na sklepowej półce.
1 1 0 0 0 4.01.2024Radosław Kotarski w reklamie telewizyjnej Banku Millennium skierowanej do przedsiębiorcówKampania telewizyjna Banku Millennium promuje konto dla przedsiębiorców. „Kiedy rozwijasz firmę, liczy się każda złotówka” – mówi w reklamie Radosław Kotarski.
4 1 0 0 0 4.01.2024Globalna kampania reklamowa Tindera „It Starts with a Swipe” w tegorocznej odsłonieKolejna kampania reklamowa Tindera „It Starts with a Swipe” powstała na tzw. Dating Sunday. W pierwszą niedzielę roku w Stanach Zjednoczonych rośnie ruch w aplikacjach randkowych.
1 1 0 0 0 4.01.2024„Wszyscy są parówkożercy, Smolasty też!” – kampania i konkurs marki TarczyńskiW ramach kampanii „Wszyscy są parówkożercy, Smolasty też!" marka Tarczyński i artysta Smolasty zapraszają do udziału w konkursie. Należy stworzyć oryginalny przepis na hot doga z wykorzystaniem parówek marki.
0 1 0 0 0 4.01.2024IKEA rezygnuje z reklam w TV Republika. Stacja odpowiedziała wezwaniem do bojkotuIKEA zadeklarowała wycofanie reklam z Telewizji Republika. Stacja odpowiedziała wezwaniem do bojkotu produktów marki. Rezygnację z reklam w Republice zapowiedział również mBank.
1 1 0 0 0 3.01.2024Sylwia Grzeszczak twarzą kampanii wizerunkowej Radia ZetTwarzą kampanii wizerunkowej „Lubię tak jak Ty słuchać Radia Zet” została Sylwia Grzeszczak. Działania prowadzone są w telewizji, sieci kin, internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.
0 1 0 0 0 3.01.2024UOKiK nałożył na T-Mobile Polska ponad 25 mln zł karyReklamy T-Mobile z hasłem „1200 GB za darmo przez rok” wprowadzały konsumentów w błąd. Aby skorzystać z oferty, konsument co miesiąc musiał doładowywać kartę kwotą minimum 35 zł. UOKiK nałożył ponad 25 mln zł kary na telekom.
0 6 0 0 0 3.01.2024Krakowskie Centrum Muzyki ogłosiło konkurs na opracowanie logo i identyfikacji wizualnejAgencja Rozwoju Miasta Krakowa organizuje konkurs na projekt systemu identyfikacji wizualnej zgodny z wizją KCM. Celem jest stworzenie wysokiej jakości miejsca muzycznego na mapie Krakowa, otwartego na inne dziedziny sztuki i gatunki muzyczne.
0 2 0 0 0 3.01.2024Skoki narciarskie i długo nic. Popularność sportów zimowych w badaniu „Sponsoring Monitor 2023”Kibice skoków narciarskich oglądają także reklamy sponsorów. To, czy zwrócą na nie uwagę oraz czy sięgną po promowane produkty i usługi, pokazuje badanie „Sponsoring Monitor 2023” ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 2.01.2024LinkedIn skorzystał na kontrowersjach wokół X i podniósł ceny reklamRosnące niezadowolenie reklamodawców z platformy X (dawny Twitter) sprawiło, że wzrosły przychody reklamowe LinkedIna. Wyższy popyt na reklamy sprzedawane w modelu aukcyjnym przyniósł wzrost cen.