„Seks nigdy się nie starzeje”: marka żelu na suchość pochwy Replens MD walczy w kampanii z dyskryminacją ze względu na wiek
  • 0
  • 1
18.03.2021

„Seks nigdy się nie starzeje”: marka żelu na suchość pochwy Replens MD walczy w kampanii z dyskryminacją ze względu na wiek

Replens MD, producent m.in. nawilżającego żelu dopochwowego, przygotował kampanię „Seks nigdy się nie starzeje”. Przypomina w niej, że cielesnością można cieszyć się także w późnym wieku. Działania docenione zostały w konkursie organizowanym przez Transport for London i wydział różnorodności londyńskiego ratusza. Marka otrzymała 500 tys. funtów na zakup powierzchni reklamowej w całej sieci Transport for London.

Kampania „Seks nigdy się nie starzeje” celebruje intymne relacje między osobami w wieku powyżej 55. roku życia. Rzuca także światło na związki osób tej samej płci i problem suchości pochwy, o którym wiele kobiet nie chce rozmawiać. Kampania Replens MD została wybrana przez jury złożone z organizacji zajmujących się reklamą, mediami i osobami starszymi wraz z ratuszem i TfL. Dostrzeżono jej potencjał do zmiany postrzegania i napędzania zmian w branży.

Wiek, intymność i seks rzadko pojawiają się w reklamach mówiących o osobach po 55. roku życia. Nasza kampania ukazuje różnorodne osoby starsze jako istoty seksualne, w pięknych i emocjonalnych chwilach ich intymności, celebrując wiek i przełamując błędne przekonania dotyczące tych niewypowiedzianych aspektów późniejszego życia. Dzięki tej kampanii, współpracując z TfL i ratuszem, możemy zapewnić widoczność i znaczenie tej często pomijanej grupie wiekowej – mówi Rossana Doldi, szefowa działu healthcare w firmie Replens MD.

Źródło: www.marketingweek.com

  • 1
Replens MD

Na seks nigdy nie jest za późno – przekonuje Replens MD

18 marca 2021