O seksie w języku „młododziadkowym”O seksie w języku „młododziadkowym”O seksie w języku „młododziadkowym”O seksie w języku „młododziadkowym”
Sądzicie, że seniorzy nie uprawiają seksu? (kadr ze spotu Safe Sex for Seniors)

O seksie w języku „młododziadkowym”

O seksie w języku „młododziadkowym”
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Pomimo starzenia się społeczeństwa – paradoksalnie największym wyzwaniem dla reklamodawców nie jest dotarcie do starzejących się konsumentów, ale do odbiorcy młodniejącego. Taką próbą jest skierowana do seniorów kampania promująca bezpieczny seks.

Starsi ludzie spędzają czas na oglądaniu telewizji i wizytach u lekarzy. Tej stereotypowej opinii zaprzeczają amerykańskie dane wskazujące, że równie częstym zajęciem w tej grupie wiekowej jest seks – niestety nie zawsze bezpieczny. Tylko na Florydzie wśród najstarszych mieszkańców zachorowalność na chlamydię i syfilis wzrosła między 2005 a 2009 rokiem o 62 proc.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się