Pomimo starzenia się społeczeństwa – paradoksalnie największym wyzwaniem dla reklamodawców nie jest dotarcie do starzejących się konsumentów, ale do odbiorcy młodniejącego. Taką próbą jest skierowana do seniorów kampania promująca bezpieczny seks.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Starsi ludzie spędzają czas na oglądaniu telewizji i wizytach u lekarzy. Tej stereotypowej opinii zaprzeczają amerykańskie dane wskazujące, że równie częstym zajęciem w tej grupie wiekowej jest seks – niestety nie zawsze bezpieczny. Tylko na Florydzie wśród najstarszych mieszkańców zachorowalność na chlamydię i syfilis wzrosła między 2005 a 2009 rokiem o 62 proc.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.