Starsze kobiety celebrują swoje ciało i seksualność w kampanii marki Tena - Marketing przy Kawie
Starsze kobiety celebrują swoje ciało i seksualność w kampanii marki Tena
  • 1
  • 1
13.03.2020

Starsze kobiety celebrują swoje ciało i seksualność w kampanii marki Tena

Marka Tena rozpoczęła kampanię reklamową „Ageless”. Otwiera w niej rozmowę o pozytywnych realiach starzenia się kobiet, a jednocześnie chce zmieniać postrzeganie problemu nietrzymania moczu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55374 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 marca 2020

12 marca 2020