0 1 0 0 0 20.04.2020„Oswajanie niepewności” – call for papers na XXI Kongres BadaczyPTBRiO zaprasza do zgłaszania wystąpień na tegoroczny Kongres Badaczy. Propozycje powinny opisywać, jak do nowej rzeczywistości adaptują się marki, komunikacja, strategia, marketing, firmy, człowiek, społeczeństwo, technologia, standardy decyzji, metodologie, kompetencje badaczy, proces badawczy.
0 1 0 0 0 17.04.2020L’Oréal Polska rezygnuje z kampanii w telewizji i wstrzymuje przetargiZ powodu trwającej pandemii koncern L'Oréal Polska zawiesza działania reklamowe w telewizji – podał serwis Press. Decyzja obowiązuje od drugiego kwartału.
1 1 0 0 1 17.04.2020Co by było, gdyby Twój partner wiedział o Tobie to, co wie Twój smartwatch – pyta Fundacja PanoptykonFundacja Panoptykon rozpoczęła kampanię, w której zwraca uwagę na to, jak szeroki dostęp do naszych intymnych danych mogą mieć aplikacje na smartwatche. Jak wiele można wyczytać z monitorowanego przez nie pulsu? Do czego mogą zostać wykorzystane bezrefleksyjnie udostępnione przez nas dane?
0 1 0 0 0 17.04.2020Środowisko naturalne a nowe wyzwania społeczne – premiera raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2019. Dobre praktyki”Ukazała się 18. edycja raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Wynika z niej, że o około 10% zwiększyła się liczba działań CSR prezentowanych w dorocznej publikacji Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Sięgnęła 1700 – to rekord. Premiera raportu odbyła się online 16 kwietnia.
1 1 0 0 0 17.04.2020„Więcej czasu na rzeczy ważne” – kampania promująca roboty koszące HusqvarnyMarka Husqvarna rozpoczęła kampanię promującą roboty koszące Automower. Spot pokazuje, jak znaleźć więcej czasu na rzeczy ważne, jednocześnie pielęgnując domowy ogród.
0 14 0 0 3 17.04.2020Gdańsk prezentuje efekty wprowadzenia uchwały krajobrazowejOd końca okresu dostosowawczego uchwały krajobrazowej Gdańska minęły blisko 2 tygodnie. 24-miesięczny etap dostosowania upłynął w trakcie epidemii koronawirusa. Wielkoformatowe reklamy, które były obecne w przestrzeni miasta od lat, stopniowo z niej znikają. Miasto prezentuje efekty na zdjęciach.
3 1 0 0 0 17.04.2020Energiczne klipy w marcu. Zestawienie YouTube Ads LeaderboardReklamowy marzec w serwisie YouTube przyniósł wizualną ucztę dla oka. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard przedstawia się jednak bardzo różnorodnie. Z jednej strony to święto kolorów w reklamach Samsunga lub eObuwie.pl, z drugiej zaś – temat bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych w kampanii społecznej PKP Polskich Linii Kolejowych. Jakie jeszcze spoty znalazły się w czołówce w minionym miesiącu?
1 2 0 0 0 16.04.2020„Together I am strong” – zdalnie wyprodukowana kampania ZalandoZalando rozpoczęło swoją pierwszą wyprodukowaną zdalnie kampanię. Promuje w niej kreatywne sposoby na utrzymywanie formy i aktywności fizycznej w nowej rzeczywistości. Przekonuje też, że w czasach dystansowania społecznego to właśnie sport może łączyć ludzi, nawet wirtualnie.
0 4 0 0 0 16.04.2020Pornhub uruchamia stronę Scrubhub z filmami o myciu rąkPornhub stworzył stronę parodiującą własny portal. Zamiast wideo dla dorosłych znalazły się tam filmy pokazujące mycie rąk.
0 2 0 0 0 16.04.2020Salatino Active i Graal organizują e-kolację z Cyber Marianem i Agnieszką PocztarskąMarki Graal i Salatino zapraszają na e-kolację. W piątek, 17 kwietnia, o godz. 19:00 przy wirtualnym stole razem z internautami usiądą znani influencerzy – Cyber Marian i Agnieszka Pocztarska z portalu „Czytamy etykiety”. Opowiedzą o tym, co i jak przygotowywać z ryb z puszki oraz na ile sposobów można jeść sałatki z rybą.