LTTM w 2022 r. wypłaciła influencerom 68 mln zł - Marketing przy Kawie
LTTM w 2022 r. wypłaciła influencerom 68 mln zł
  • 0
  • 5
6.01.2023

LTTM w 2022 r. wypłaciła influencerom 68 mln zł

Grupa LTTM (LifeTube, Gameset) w 2022 r. wypłaciła współpracującym twórcom prawie 70 mln zł. To o 5 mln zł więcej niż rok wcześniej. Firma zrealizowała 2300 współprac na linii marka – influencer dla ponad 600 różnych klientów. Sieć partnerska LifeTube utrzymała 12-procentowy udział w oglądalności YouTube’a w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54949 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 stycznia 2023

5 stycznia 2023