- 0
- 3
Czapki Biedronki i WOŚP ponownie w sprzedaży
29 stycznia 2023 r. odbędzie się 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Biedronka jest jego sponsorem głównym. Od 2 stycznia w sprzedaży we wszystkich sklepach sieci są zimowe czapki z emblematem Biedronki i czerwonym serduszkiem WOŚP. Całkowity przychód z ich sprzedaży zostanie przekazany na wsparcie tegorocznego Finału.
Zimowe czapki Biedronki i WOŚP, dostępne wyłącznie w Biedronce, mają (jeśli chodzi o rozmiary dla dorosłych):
- 10 różnych wzorów;
- 6 wariantów kolorystycznych.
W rozmiarach dla dzieci dostępne są 4 warianty. Sieć podkreśla, że czapki mają w składzie 50% naturalnej wełny z merynosa. Z kolei polarowa podszewka w formie opaski chroni uszy. Cały przychód ze sprzedaży czapek, z wyłączeniem należnego podatku VAT, zostanie przekazany na cel 31. Finału WOŚP.
Oferta czapek była dostępna również przy okazji ubiegłorocznego Finału
– Dlaczego, wybierając produkt, z którego całkowity przychód zostanie przeznaczony na 31. Finał WOŚP, ponownie zdecydowaliśmy się na czapkę? Chcieliśmy zaproponować klientom coś wyjątkowego, ale jednocześnie praktycznego. Coś, co co stosunkowo często jest wymieniane w garderobie.
Jesteśmy dumni, że Polacy tak entuzjastycznie przyjęli ubiegłoroczne czapki. Stały się one swego rodzaju identyfikacją wizualną wszystkich, którzy mają serce do pomagania. Mamy nadzieję, że nowa kolekcja, jeszcze bardziej kolorowa i odzwierciedlająca najnowsze trendy modowe, powtórzy sukces z ubiegłego roku – mówi Paulina Zając, dyrektor kategorii w dziale zakupów sieci Biedronka.
Jak podaje Biedronka, ostatni Finał WOŚP sieć i jej klienci wsparli kwotą 7,43 mln zł. Większość – ponad 4,65 mln zł – pochodziła właśnie ze sprzedaży czapek WOŚP. Produkt w ciągu trzech tygodni nabyło niemal pół miliona Polaków.
Od 2 stycznia w Biedronce dostępne są też inne produkty z grafikami WOŚP
Na specjalnych standach eksponowane są m.in.:
- pluszowe zabawki;
- body niemowlęce;
- termosy;
- drewniane puzzle.
Są również inne sposoby wsparcia WOŚP w Biedronce
Klienci sieci mają możliwość wsparcia celu zbiórki (jest nim walka z sepsą) dowolną kwotą będącą wielokrotnością złotówki. Mogą to zrobić zarówno w kasach tradycyjnych, jak i (to nowość) samoobsługowych. Przy kasach znajdują się specjalne biedronkowe puszki WOŚP. Za okazane wsparcie klienci otrzymują od kasjerów serduszka.
- 3