Marka Żywiec z nową identyfikacją wizualną - Marketing przy Kawie
Marka Żywiec z nową identyfikacją wizualną
  • 0
  • 1
6.03.2023

Marka Żywiec z nową identyfikacją wizualną

Odświeżona szata graficzna wszystkich opakowań marki Żywiec to powrót do tradycji w uwspółcześnionym wydaniu. Głównymi elementami są: nowy, czerwony logotyp Żywiec oraz uwspółcześnione tłoczenia na butelkach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56062 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 marca 2023