Wykorzystanie animowanej postaci w roli brand hero jest dość trudne, ale długofalowo zapewnia marce większe korzyści niż współpraca z klasycznymi celebrytami. Dlatego powrót Avivy do postaci bohatera marki – Pana Pikusia to jedno z najlepszych posunięć marketingowych tego roku. Wyniki najnowszego badania „Meaningful Brands”, przeprowadzonego przez Havas Group, nie są korzystne dla marek. Ponad połowa treści tworzonych przez 1,8 tys. największych światowych brandów to w opinii badanych treści nieadekwatne, słabej jakości, bez szans na to, żeby przebić się przez szum reklamowy.
Łatwo winić wewnętrznych specjalistów marketingu i agencje, zapominając, że dzisiejszy świat wymaga ciągłego przykuwania uwagi i prowadzenia komunikacji w czasie rzeczywistym.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.