Kampania Obi: „Obi tak to robi” - Marketing przy Kawie
Kampania Obi: Wychował się wśród tuj, nie znał strachu przed wężami
  • 1
  • 3
4.03.2013

Kampania Obi: Wychował się wśród tuj, nie znał strachu przed wężami

Od marca trwa kampania promująca markety budowlane i ogrodnicze Obi. Działania reklamowe prowadzone są przede wszystkim w telewizji oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Ich hasło brzmi „Obi tak to robi”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 marca 2013