Škoda prezentuje spot telewizyjny w technologii dźwięku przestrzennego – Dolby Atmos
  • 1
  • 2
6.03.2023

Škoda prezentuje spot telewizyjny w technologii dźwięku przestrzennego – Dolby Atmos

Spot Škody, wykonany w technologii dźwięku przestrzennego Dolby Atmos, ma uświetnić 20-lecie współpracy z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym.

Dolby Atmos to technologia pozwalająca uzyskać efekt kopuły dźwiękowej, dzięki której wrażenia słuchowe odbiorców są bardziej realistyczne. Umożliwia precyzyjne rozmieszczenie dźwięków w trójwymiarowej przestrzeni, dając poczucie, że jest się uczestnikiem wydarzeń. Osoby oglądające spot mogą więc poczuć się jak towarzysze bohaterów filmu – ratowników TOPR. Zobaczą ich wymagającą wyrzeczeń pracę.

Za koncepcję akcji oraz jej realizację odpowiadała agencja GoldenSubmarine we współpracy z domem produkcyjnym Ones. Technologia na potrzeby reklamy – Kino Helios. Finalna wersja pojawi się w stacjach telewizyjnych oraz w kinach.

  • 2
Škoda prezentuje spot telewizyjny w technologii Dolby Atmos

Škoda prezentuje spot telewizyjny w technologii Dolby Atmos

Škoda prezentuje spot telewizyjny w technologii Dolby Atmos

 

6 marca 2023

5 marca 2023