- 1
- 2
Škoda prezentuje spot telewizyjny w technologii dźwięku przestrzennego – Dolby Atmos
Spot Škody, wykonany w technologii dźwięku przestrzennego Dolby Atmos, ma uświetnić 20-lecie współpracy z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym.
Dolby Atmos to technologia pozwalająca uzyskać efekt kopuły dźwiękowej, dzięki której wrażenia słuchowe odbiorców są bardziej realistyczne. Umożliwia precyzyjne rozmieszczenie dźwięków w trójwymiarowej przestrzeni, dając poczucie, że jest się uczestnikiem wydarzeń. Osoby oglądające spot mogą więc poczuć się jak towarzysze bohaterów filmu – ratowników TOPR. Zobaczą ich wymagającą wyrzeczeń pracę.
Za koncepcję akcji oraz jej realizację odpowiadała agencja GoldenSubmarine we współpracy z domem produkcyjnym Ones. Technologia na potrzeby reklamy – Kino Helios. Finalna wersja pojawi się w stacjach telewizyjnych oraz w kinach.
- 2