- 1
- 1
Dawny brand hero wrócił w komunikacji Obi
W kampanii marki Obi pojawił się dawny brand hero – Bóbr. Sieć marketów w ten sposób promuje akcję Bobrowe Bonusy. Aktywacja polega na zbieraniu naklejek, w zamian za które konsumenci mogą odebrać rabaty na kolejne zakupy.
Głosu bobrowi użyczył popularny aktor dubbingowy, Jarosław Boberek. Nowa kampania obejmuje adaptowane spoty telewizyjne i tworzoną lokalnie komunikację w digitalu i social mediach – na Facebooku, Instagramie, TikToku oraz YouTube.
W ramach aktywacji klienci sklepów Obi mogą odebrać za każde wydane 50 zł specjalną naklejkę. Następnie, po zebraniu określonej liczby naklejek mogą wymienić je na rabat na kolejne zakupy.
Działania zrealizowały agencje należące do struktur Publicis Groupe. Za strategię komunikacji marki, adaptację spotów, kreację materiałów digitalowych i consulting mediowy odpowiada Saatchi & Saatchi. Agencja mediowa Zenith zajmuje się strategicznym planowaniem i zakupem mediów.
- 1