Margaret, Robert Makłowicz i Young Igi w drugiej edycji „Nowej bitwy Scrabble”
  • 1
  • 5
17.12.2021

Margaret, Robert Makłowicz i Young Igi w drugiej edycji „Nowej bitwy Scrabble”

Od 16 grudnia na kanale YouTube portalu Newonce.net i Newonce.radio można oglądać drugi odcinek „Nowej bitwy Scrabble”. To kolejna odsłona projektu związanego z rebrandingiem gry planszowej z portfolio Mattel Gry. W drugim odcinku do planszy zasiedli: wokalistka Margaret, krytyk kulinarny Robert Makłowicz oraz raper Igor Young Igi Ośmiałowski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 grudnia 2021

  • 2
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
17.12.2021

Amp Futbol Polska rozpoczął kampanię „Nie każdy bohater nosi dwa buty!”

Reprezentacja Amp Futbol Polska rozpoczęła kampanię „Jedną nogą w finale”. To projekt, którego celem jest pozytywna zmiana wizerunku osób niepełnosprawnych w Polsce, zarówno wśród samych niepełnosprawnych, jak i w całym społeczeństwie. Zmiana może dokonać się przez sport, a dokładnie amp futbol. W kampanii poznamy historię 8-letniego Kacpra, zawodnika Junior Amp Futbol i jego drużynę.

16 grudnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.12.2021

FOMO 2021. Polacy a lęk przed odłączeniem podczas pandemii – raport z III edycji badań

Zarówno w grupie nastolatków (15–19 lat), jak i młodych dorosłych (20–24 lata) znacząco wzrósł odsetek wysoko „sfomowanych”, czyli osób, które odczuwają lęk przed odłączeniem od Sieci, informacji, zdarzeń w mediach społecznościowych. Badanie przeprowadzili eksperci NASK, przedstawiciele Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW, Wydziału Psychologii UW oraz panelu badawczego Ariadna.