Scrabble z nową identyfikacją wizualną - Marketing przy Kawie
Scrabble z nową identyfikacją wizualną
  • 0
  • 4
31.08.2021

Scrabble z nową identyfikacją wizualną

Scrabble – marka klasycznej planszowej gry słownej, należąca do portfolio firmy Mattel ma zmienioną identyfikację wizualną. Zmieniono logo, kolorystykę, projekt opakowania, planszy, woreczków i płytek z literami. Nowa szata graficzna to krok w stronę repozycjonowania jako uniwersalnej gry, która może być rozrywką dla każdego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55502 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Justyna

3 lata temu

Bardzo lubię takie słowne gry, gdzie z rozsypanki liter trzeba układać słowa. :) Mam nie tylko tą, ale również Gimatriks, gdzie oprócz słów układa się od razu ich wartość liczbową po znaku równości, także gra jest podwójnie trudna i trzeba się przy niej mocno główkować :)

30 sierpnia 2021