Nowodworski Estates zamienia się w Homfi
  • 2
  • 1
22.09.2022

Nowodworski Estates zamienia się w Homfi

Nowodworski Estates to jedna z najsilniejszych marek na polskim rynku pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Zmiana marki na Homfi jest konsekwencją nowej strategii rozwoju firmy. Zakłada ona m.in. osiągnięcie statusu największej agencji nieruchomości w Polsce i ekspansję na rynki zagraniczne.

Rebranding obejmie nie tylko nazwę, lecz także system identyfikacji wizualnej, stronę internetową i wszystkie kanały komunikacji z klientami. Zmianie ulegnie też styl tej komunikacji.

W Homfi stawiamy na prosty, przyjazny i zrozumiały język. Ciepły ton i bezpośrednią formę. Chcemy pokazać naszym klientom, że niezależnie od ich planów dotyczących nieruchomości dzięki naszym pionierskim metodom pracy zrealizują je szybko, bezpiecznie i korzystnie. Chcemy być marką top of mind w Polsce. Uznaliśmy, że nowy brand i nowe pozycjonowanie pozwolą nam nawiązać z naszymi klientami dialog na poziomie, na jakim dotychczas tego nie robiliśmy. Chcemy, aby cenili nas nie tylko za jakość obsługi, jakiej nie otrzymają w żadnym innym miejscu, ale za to, kim tak naprawdę jesteśmy, co jest dla nas istotne i dokąd zmierzamy – mówi Marcin Bałaj, dyrektor marketingu Homfi.

Kampania wprowadzająca nową markę na rynek

Działania rozpoczęły się 15 września, potrwają do połowy listopada i mają przekazywać wspomniane wyżej wartości. Kampania „Cześć, tu Homfi” obejmie niemal całą Polskę. Zintegrowane działania prowadzone będą w internecie i na nośnikach OOH. Spot będzie emitowany w kinach sieci Multikino w Krakowie, Wrocławiu, Warszawie, Gdańsku i Poznaniu.

Za przygotowanie strategii, kreacji oraz zaplanowanie i zakup mediów odpowiada wewnętrzny zespół projektowy Homfi.

  • 1
Nowodworski Estates zmienia się w Homfi

Nowodworski Estates zmienia się w Homfi

22 września 2022