Wiosna każdego roku przynosi wyniki badania Biblioteki Narodowej i lament nad tym, że Polacy nie czytają. Tymczasem ten lament jest przykładem mylnej interpretacji badań. To część większej zmiany kulturowej. Jej konsekwencje dla marek są inne, niż można by sądzić. Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Symbolem dyskusji nad czytelnictwem może być niedawny tweet dziennikarza Wirtualnej Polski, Marka Kacprzaka, w którym ubolewa on m.in. nad tym, jak mało czytają Polacy.
„60% Polaków nie uprawia żadnej aktywności fizycznej, 63% Polaków nie przeczytało żadnej książki. Da się tak żyć? Co Wy robicie z czasem, który macie?” – pyta autor.
Odpowiedzią pod tweetem była burza.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.