Co niskie czytelnictwo książek oznacza dla marek?Co niskie czytelnictwo książek oznacza dla marek?Co niskie czytelnictwo książek oznacza dla marek?Co niskie czytelnictwo książek oznacza dla marek?
Kto nigdy nie czytał, dziś śmiało przyznaje się do tego w badaniu (fot. Mateusz Wyszyński/Pixabay)

Co niskie czytelnictwo książek oznacza dla marek?

Co niskie czytelnictwo książek oznacza dla marek?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Wiosna każdego roku przynosi wyniki badania Biblioteki Narodowej i lament nad tym, że Polacy nie czytają. Tymczasem ten lament jest przykładem mylnej interpretacji badań. To część większej zmiany kulturowej. Jej konsekwencje dla marek są inne, niż można by sądzić.

Symbolem dyskusji nad czytelnictwem może być niedawny tweet dziennikarza Wirtualnej Polski, Marka Kacprzaka, w którym ubolewa on m.in. nad tym, jak mało czytają Polacy.

„60% Polaków nie uprawia żadnej aktywności fizycznej, 63% Polaków nie przeczytało żadnej książki. Da się tak żyć? Co Wy robicie z czasem, który macie?” – pyta autor.

Odpowiedzią pod tweetem była burza.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się