Lynx szuka lynxfluencerów i stawia na „reklamę wewnętrzną” - Marketing przy Kawie
Lynx szuka lynxfluencerów i stawia na „reklamę wewnętrzną”
  • 4
  • 1
31.03.2021

Lynx szuka lynxfluencerów i stawia na „reklamę wewnętrzną”

Marka męskich kosmetyków Lynx (w Polsce znana jako Axe) w Wielkiej Brytanii rozpoczęła kampanię, w której pozwala zwykłym internautom stać się lynxfluencerami. W akcję może zaangażować się każdy, kto ma konto na Instagramie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54896 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 marca 2021