- 4
- 1
Lynx szuka lynxfluencerów i stawia na „reklamę wewnętrzną”
Marka męskich kosmetyków Lynx (w Polsce znana jako Axe) w Wielkiej Brytanii rozpoczęła kampanię, w której pozwala zwykłym internautom stać się lynxfluencerami. W akcję może zaangażować się każdy, kto ma konto na Instagramie.
Lynx stawia przy tym na „reklamę wewnętrzną”. Na stronie internetowej www.lynxindoorads.co.uk można było kupić przedmioty codziennego użytku z logo marki, m.in. poduszki czy plakaty. By zostać lynxfluencerem, należało zrobić sobie przy takim przedmiocie zdjęcie i opublikować je na Instagramie.
Nieważne, czy internauta ma 50, czy 50 tys. obserwujących, może wygrać do 50 funtów. Akcję przygotowała agencja Lola MullenLowe (IPG).
Źródło: www.lbbonline.com
- 1