Axe zachęca mężczyzn do odkrywania własnego „bathsculinity”
  • 3
  • 0
18.04.2019

Axe zachęca mężczyzn do odkrywania własnego „bathsculinity”

Marka Axe rozpoczęła kampanię reklamową, w której do słownika wprowadza nowe słowo – bathsculinity. To połączenie wyrazów kąpiel (bath) i męskość (masculinity).

Termin odnosi się do pewności siebie w łazience i poza nią. Nowy koncept Axe przekazywany jest w serii krótkich filmów. Występuje w nich Lil Rel Howery, amerykański aktor i komik.

Marka chce w ten sposób zmniejszać presję wywieraną na młodych mężczyzn, aby dostosowywali się do stereotypowej koncepcji męskości. Zamiast tego reklamy z przymrużeniem oka zachęcają panów do bycia sobą.

Axe zapewnia, że oficjalna definicja bathsculinity pojawi się na Wikipedii i w słowniku miejskiego slangu.

Akcję przygotowała agencja 72andSunny Amsterdam.

Źródło: www.thedrum.com

18 kwietnia 2019