Heineken wprowadza limitowaną edycję butelek na UEFA Euro 2020
  • 0
  • 4
31.03.2021

Heineken wprowadza limitowaną edycję butelek na UEFA Euro 2020

Aby uczcić zbliżające się Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA Euro 2020, marka Heineken wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań. Dwadzieścia cztery wzory przedstawiają flagi dwudziestu czterech państw uczestniczących w turnieju.

Marka Heineken jest oficjalnym partnerem Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA Euro 2020, które odbędą się między 11 czerwca a 11 lipca 2021 r. Sponsoring będzie wspierany kampanią marketingową, a jednym z jej elementów są pojawiające się na rynku opakowania (butelki, puszki i wielopaki piw: Heineken Original i Heineken 0,0%) z flagami. Kolejne elementy kampanii na UEFA Euro 2020 będą prezentowane bliżej rozpoczęcia rozgrywek.

W ramach podpisanego w listopadzie 2019 r. kontraktu Heineken ma wyłączne prawa do:

  • obecności piwa na stadionach, w strefach kibiców i wioskach kibiców podczas turnieju,
  • ekspozycji LED na boiskach,
  • prezentacji piłkarza meczu (Man of the Match),
  • organizacji pokazów meczów.

W tym roku w kampanii Heineken będzie zachęcał do wspólnego kibicowania oraz inspirował do solidaryzowania się i wspierania każdej drużyny, niezależnie od preferencji. Każdy mecz to sportowe emocje, które powinny łączyć i jednoczyć. Dopomóc w tym mają najnowsze opakowania marki z flagami państw biorących udział w mistrzostwach Europy.

  • 4
Butelki Heinekena na UEFA Euro 2020

Butelki Heinekena na UEFA Euro 2020

Heineken na UEFA Euro 2020
Heineken na UEFA Euro 2020
Heineken na UEFA Euro 2020

31 marca 2021