- 0
- 4
Heineken wprowadza limitowaną edycję butelek na UEFA Euro 2020
Aby uczcić zbliżające się Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA Euro 2020, marka Heineken wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań. Dwadzieścia cztery wzory przedstawiają flagi dwudziestu czterech państw uczestniczących w turnieju.
Marka Heineken jest oficjalnym partnerem Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA Euro 2020, które odbędą się między 11 czerwca a 11 lipca 2021 r. Sponsoring będzie wspierany kampanią marketingową, a jednym z jej elementów są pojawiające się na rynku opakowania (butelki, puszki i wielopaki piw: Heineken Original i Heineken 0,0%) z flagami. Kolejne elementy kampanii na UEFA Euro 2020 będą prezentowane bliżej rozpoczęcia rozgrywek.
W ramach podpisanego w listopadzie 2019 r. kontraktu Heineken ma wyłączne prawa do:
- obecności piwa na stadionach, w strefach kibiców i wioskach kibiców podczas turnieju,
- ekspozycji LED na boiskach,
- prezentacji piłkarza meczu (Man of the Match),
- organizacji pokazów meczów.
W tym roku w kampanii Heineken będzie zachęcał do wspólnego kibicowania oraz inspirował do solidaryzowania się i wspierania każdej drużyny, niezależnie od preferencji. Każdy mecz to sportowe emocje, które powinny łączyć i jednoczyć. Dopomóc w tym mają najnowsze opakowania marki z flagami państw biorących udział w mistrzostwach Europy.
- 4