Konferencja „Marketing w farmacji” już za nami
  • 0
  • 1
31.03.2021

Konferencja „Marketing w farmacji” już za nami

W dniach 15–19 marca kilkaset osób wzięło udział w organizowanej przez Polskie Towarzystwo Studentów Farmacji UJ CM konferencji „Marketing w farmacji”. Ze względu na sytuację epidemiczną całość wydarzenia została przeprowadzona online. Każdy z dni był poświęcony innemu obszarowi marketingu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 marca 2021

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
31.03.2021

Polacy będą mniej zachowawczy w tegoroczną Wielkanoc niż rok temu – pokazuje badanie Inquiry

Niemal równo rok temu przygotowywaliśmy się do Świąt Wielkanocnych w nowej pandemicznej rzeczywistości. Chyba nikt wtedy nie przypuszczał, że w następne święta sytuacja nie ulegnie poprawie, a wręcz się pogorszy. Obecnie jednak jesteśmy oswojeni z epidemią, a ogólny stosunek do ciągle trwających obostrzeń również jest inny niż wiosną 2020 r. Firma Inquiry sprawdziła, jak w tym kontekście Polacy zamierzają spędzić najbliższą Wielkanoc.