Axe – dla zwykłych chłopaków, nie tylko sześciopakówAxe – dla zwykłych chłopaków, nie tylko sześciopakówAxe – dla zwykłych chłopaków, nie tylko sześciopakówAxe – dla zwykłych chłopaków, nie tylko sześciopaków
Odkryj swoją magię – radzi Axe

Axe – dla zwykłych chłopaków, nie tylko sześciopaków

Axe – dla zwykłych chłopaków, nie tylko sześciopaków
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Magiczny Axe – zapach, który każdego mężczyznę zamieniał w swoisty heteromagnes – odchodzi do lamusa. Marka nie jest już zainteresowana takim budowaniem wizerunku wobec klientów na całym świecie. Czyżby dezodorant nie wytrzymywał reklamowej konkurencji ze strony Old Spice’a? Nie do końca.

Konkurencyjny Old Spice zdobył uznanie internautów dzięki absurdalnym spotom z Isaiahem Mustafą, Fabiem Lanzonim czy Terrym Crewsem.

Po wyczerpaniu tej formuły komunikacja wciąż prowadzona jest w niecodzienny sposób, choć z nowym bohaterem. W postaci Legendary Mana łatwo dopatrzyć się inspiracji Barneyem Stinsonem z serialu „Jak poznałem waszą matkę”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się