L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie rozpoczyna współpracę z agencją Wavemaker
  • 0
  • 1
14.10.2022

L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie rozpoczyna współpracę z agencją Wavemaker

Firma L’Oréal w Polsce i krajach bałtyckich ogłosiła wyniki przetargu mediowego na obsługę swoich marek. Od 2023 r. Wavemaker, agencja GroupM, będzie partnerem mediowym lidera branży kosmetycznej.

L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie rozpoczyna współpracę z agencją mediową Wavemaker we wszystkich rynkach hubu, tj. w Polsce, Łotwie, Litwie i w Estonii. To wynik złożonego, kilkuetapowego przetargu na obsługę w zakresie planowania i zakupu mediów. Firma szukała w przetargu partnera, który będzie:

  • współtworzył wielowymiarową i wszechstronną strategię komunikacyjną marek koncernu;
  • wspierał L’Oréal w umacnianiu pozycji technologicznego lidera branży beauty.

Agencje zaprezentowały bardzo wysoki poziom, a decyzja o wyborze partnera była bardzo trudna. Dziękujemy wszystkim zespołom za zaangażowanie i ogromną pracę włożoną w przygotowanie ofert – mówi Donata Wolińska, chief digital & marketing officer L’Oréal w Polsce i krajach bałtyckich.

W przetargu brały udział także: agencja Initiative z grupy IPG oraz agencja Starcom należąca do grupy Publicis, obecnie obsługująca firmę.

Za przygotowanie i przeprowadzenie przetargu odpowiadali po stronie ogłaszającego: Donata Wolińska, CDMO oraz Jakub Ignaczak, digital director.

  • 1
L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie

Firma L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie wybrała agencję mediową Wavemaker

14 października 2022

  • 2
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.10.2022

„Power Lejdi” – różowe narzędzia dla kobiet w kampanii serialu kanału Stopklatka

„Czy kobieta potrzebuje różowego młotka, aby wbić gwóźdź?”. Takie pytanie stawia Stopklatka prowokacyjną kampanią przeciw stereotypom płciowym. Spoty nawiązują do najnowszej produkcji stacji – serialu „To nie ze mną”. Główna bohaterka jest mechaniczką samochodową. W wideo, poza odtwórczynią głównej roli, Adą Szczepaniak, pojawił się również Michał Szpak.