L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie rozpoczyna współpracę z agencją Wavemaker
  • 0
  • 1
14.10.2022

L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie rozpoczyna współpracę z agencją Wavemaker

Firma L’Oréal w Polsce i krajach bałtyckich ogłosiła wyniki przetargu mediowego na obsługę swoich marek. Od 2023 r. Wavemaker, agencja GroupM, będzie partnerem mediowym lidera branży kosmetycznej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54856 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 października 2022

  • 2
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.10.2022

„Power Lejdi” – różowe narzędzia dla kobiet w kampanii serialu kanału Stopklatka

„Czy kobieta potrzebuje różowego młotka, aby wbić gwóźdź?”. Takie pytanie stawia Stopklatka prowokacyjną kampanią przeciw stereotypom płciowym. Spoty nawiązują do najnowszej produkcji stacji – serialu „To nie ze mną”. Główna bohaterka jest mechaniczką samochodową. W wideo, poza odtwórczynią głównej roli, Adą Szczepaniak, pojawił się również Michał Szpak.