Kampania produktów do zabudowy Samsung
  • 1
  • 2
14.10.2022

Kampania produktów do zabudowy Samsung

Samsung prowadzi kampanię telewizyjną i internetową „Para dobra na wszystko”. Celem jest wsparcie promocji cashback na sprzęty kuchenne do zabudowy.

Grupą docelową są przede wszystkim osoby, które remontują domy lub mieszkania i poszukują nowoczesnego AGD. Kampania produktów do zabudowy obejmuje spoty 15-sekundowe oraz 10-sekundowe w dużych stacjach telewizyjnych, kampanię digital, social media oraz komunikację w sklepach.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Kreację przygotowała agencja Leo Burnett. Komunikacją w social media zajmuje się VMLY&R, kreacją BTL – Chei. PR prowadzi agencja Dfusion Communication.

Aby skorzystać z promocji cashback, należy kupić wybrany piekarnik Dual Cook i dobrać do niego wybrany produkt AGD Samsung: płytę grzewczą, mikrofalówkę, okap, zmywarkę lub lodówkę. Wysokość zwrotu na konto zależna jest od kwoty zakupu oraz liczby produktów w zestawie. Promocja trwa od 11 października do końca listopada br. lub do wyczerpania puli zwrotów.

Z kolei w ramach drugiej promocji, decydując się wyłącznie na zakup personalizowanej lodówki Samsung Bespoke wraz z dodatkowym panelem frontowym, można otrzymać zwrot na konto w wysokości do 749 zł. Promocja trwa od 11 października do 21 listopada br. lub do wyczerpania puli zwrotów.

  • 2
Kampania produktów do zabudowy Samsung

Kampania produktów do zabudowy Samsung

Kampania produktów do zabudowy Samsung

14 października 2022

  • 2
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.10.2022

„Power Lejdi” – różowe narzędzia dla kobiet w kampanii serialu kanału Stopklatka

„Czy kobieta potrzebuje różowego młotka, aby wbić gwóźdź?”. Takie pytanie stawia Stopklatka prowokacyjną kampanią przeciw stereotypom płciowym. Spoty nawiązują do najnowszej produkcji stacji – serialu „To nie ze mną”. Główna bohaterka jest mechaniczką samochodową. W wideo, poza odtwórczynią głównej roli, Adą Szczepaniak, pojawił się również Michał Szpak.