Przetarg PKO BP na agencję badawczą – badanie benchmarkowe NPS
  • 0
  • 1
14.10.2022

Przetarg PKO BP na agencję badawczą – badanie benchmarkowe NPS

PKO Bank Polski wybierze w drodze przetargu otwartego agencję badawczą realizującą badanie benchmarkowe NPS na próbie klientów korporacyjnych.

Do zadań wybranej agencji należeć będzie przeprowadzenie badania benchmarkowego, które dostarczy informacji na temat:

  • wskaźnika NPS (wraz z uzasadnieniem oceny),
  • wskaźnika satysfakcji ze współpracy z bankiem,
  • oceny kluczowych aspektów współpracy (takich jak oferta, doradca, infolinia, bankowość elektroniczna i mobilna, kredyty, innowacyjność, wskaźnik NPS w segmencie klienta korporacyjnego).

Oferty w przetargu otwartym można składać do 27 października 2022 r.

Postępowanie przetargowe będzie prowadzone dwuetapowo. W jego wyniku zostanie wybrana jedna agencja badawcza. Bank podpisze z nią umowę ramową na okres realizacji badania będącego przedmiotem zakupu.

Dodatkowe informacje na temat przetargu wraz z dokumentami niezbędnymi do złożenia oferty można znaleźć na stronie www.pkobp.pl.

  • 1
Przetarg PKO BP na agencję badawczą

Przetarg PKO BP na agencję badawczą

14 października 2022

  • 2
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.10.2022

„Power Lejdi” – różowe narzędzia dla kobiet w kampanii serialu kanału Stopklatka

„Czy kobieta potrzebuje różowego młotka, aby wbić gwóźdź?”. Takie pytanie stawia Stopklatka prowokacyjną kampanią przeciw stereotypom płciowym. Spoty nawiązują do najnowszej produkcji stacji – serialu „To nie ze mną”. Główna bohaterka jest mechaniczką samochodową. W wideo, poza odtwórczynią głównej roli, Adą Szczepaniak, pojawił się również Michał Szpak.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.10.2022

Konsumenci kwestionują zaangażowanie firm – powstaje raport „Dobry biznes” ARC Rynek i Opinia

Firmy coraz częściej mówią o swoim zaangażowaniu w odpowiedzialny biznes. Mimo to wyniki badania ARC Rynek i Opinia wskazują, że zdaniem dużej części konsumentów nie jest to zaangażowanie wystarczające. Dotyczy to zarówno tych przedsiębiorstw, które mogą pochwalić się konkretnymi rozwiązaniami z tego zakresu, jak i tych, które do tej pory nie angażowały się w zrównoważony biznes.