Sportano.pl rozpoczyna ogólnopolską kampanią reklamową
  • 1
  • 1
14.10.2022

Sportano.pl rozpoczyna ogólnopolską kampanią reklamową

15 października multibrandowy sklep sportowy online Sportano.pl startuje z pierwszą ogólnopolską reklamową w telewizji, stacjach radiowych, na outdoorze, a także w serwisach internetowych i VOD. Kampanię zwieńczy otwarcie stacjonarnego showroomu w Warszawie.

W ciągu minionych dwunastu miesięcy marka wprowadziła do oferty ponad 130 tys. produktów i uruchomiła sprzedaż na pięciu rynkach (w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii i na Węgrzech). Głównym inwestorem Sportano.pl jest Marcin Grzymkowski, znany z wykreowania marki Eobuwie.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada zespół kreatywny in-house. Elementy wizualne oparte są na estetyce marki wykreowanej przez agencję Visual Crafters.

Spot zobaczą m.in. widzowie stacji Polsat, TVN i TVP. Spoty radiowe trafią do emisji w największych stacjach grupy RMF i grupy Eurozet. Kampania będzie widoczna m.in. na ponad 400 przystankach autobusowych, a także w wybranych lokalizacjach w Warszawie (głównie nośniki sieci AMS i Stroer). Działania będą też prowadzone na YouTube, serwisach VOD oraz w zintensyfikowany sposób w social media.

Finalnym akcentem jesiennej kampanii będzie otwarcie pierwszego flagowego showroomu marki w Warszawie.

  • 1
Sportano.pl kampania telewizyjna

Sportano.pl rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową

14 października 2022

  • 2
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.10.2022

„Power Lejdi” – różowe narzędzia dla kobiet w kampanii serialu kanału Stopklatka

„Czy kobieta potrzebuje różowego młotka, aby wbić gwóźdź?”. Takie pytanie stawia Stopklatka prowokacyjną kampanią przeciw stereotypom płciowym. Spoty nawiązują do najnowszej produkcji stacji – serialu „To nie ze mną”. Główna bohaterka jest mechaniczką samochodową. W wideo, poza odtwórczynią głównej roli, Adą Szczepaniak, pojawił się również Michał Szpak.