Sportano.pl z ogólnopolską kampanią - Marketing przy Kawie
Sportano.pl rozpoczyna ogólnopolską kampanią reklamową
  • 1
  • 1
14.10.2022

Sportano.pl rozpoczyna ogólnopolską kampanią reklamową

15 października multibrandowy sklep sportowy online Sportano.pl startuje z pierwszą ogólnopolską reklamową w telewizji, stacjach radiowych, na outdoorze, a także w serwisach internetowych i VOD. Kampanię zwieńczy otwarcie stacjonarnego showroomu w Warszawie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 października 2022

  • 2
  • 1
  • 0
14.10.2022

„Power Lejdi” – różowe narzędzia dla kobiet w kampanii serialu kanału Stopklatka

„Czy kobieta potrzebuje różowego młotka, aby wbić gwóźdź?”. Takie pytanie stawia Stopklatka prowokacyjną kampanią przeciw stereotypom płciowym. Spoty nawiązują do najnowszej produkcji stacji – serialu „To nie ze mną”. Główna bohaterka jest mechaniczką samochodową. W wideo, poza odtwórczynią głównej roli, Adą Szczepaniak, pojawił się również Michał Szpak.