Puma, Gucci czy Budweiser inwestują w kryptodomeny Ethereum. Coś skomplikowanego? To w gruncie rzeczy tylko kolejna część budowania wizerunku marki w sieci. Takich działań będzie w najbliższym czasie zdecydowanie więcej.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Może brzmi to jak specjalistyczny kod używany przez amatorów inwestowania w kryptowaluty, ale w rzeczywistości kupno kryptodomen jest proste i co najmniej uzasadnione. Same kryptodomeny (takie jak np. beer.eth kupiona przez Budweisera za 95 tys. dolarów) to odpowiedniki typowych, współczesnych domen stron internetowych. Tyle że dotyczą one portfela NFT użytkownika.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.