Kryptodomeny i Web3, czyli jak zbudować społeczność na nowoKryptodomeny i Web3, czyli jak zbudować społeczność na nowoKryptodomeny i Web3, czyli jak zbudować społeczność na nowoKryptodomeny i Web3, czyli jak zbudować społeczność na nowo
Adidas i znudzone małpy polecają czapki i bluzy (źr. news.adidas.com)

Kryptodomeny i Web3, czyli jak zbudować społeczność na nowo

Kryptodomeny i Web3, czyli jak zbudować społeczność na nowo
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Puma, Gucci czy Budweiser inwestują w kryptodomeny Ethereum. Coś skomplikowanego? To w gruncie rzeczy tylko kolejna część budowania wizerunku marki w sieci. Takich działań będzie w najbliższym czasie zdecydowanie więcej.

Może brzmi to jak specjalistyczny kod używany przez amatorów inwestowania w kryptowaluty, ale w rzeczywistości kupno kryptodomen jest proste i co najmniej uzasadnione. Same kryptodomeny (takie jak np. beer.eth kupiona przez Budweisera za 95 tys. dolarów) to odpowiedniki typowych, współczesnych domen stron internetowych. Tyle że dotyczą one portfela NFT użytkownika.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja