Lexus TikTokiem, muzyką i e-sportem chce trafiać do młodszych konsumentów
  • 1
  • 1
5.10.2021

Lexus TikTokiem, muzyką i e-sportem chce trafiać do młodszych konsumentów

Z początkiem 2021 r. wiceprezesem ds. marketingu marki Lexus został Vinay Shahani. W podcaście magazynu „Ad Age” opowiedział o tym, jak producent luksusowych samochodów zaczął wykorzystywać muzykę, TikToka i gry, aby przyciągnąć milenialsów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.10.2021

Globalny smart shopping. Wyniki międzynarodowego badania sieci IRiS

Sześćdziesiąt cztery procent mieszkańców z 21 krajów z całego świata deklaruje, że planuje zakupy spożywcze i robi je z wcześniej przygotowaną listą. Znacznie niższy odsetek (37%) planuje posiłki na cały tydzień. Niemal co trzecia osoba (31%) po pandemii zaczęła wybierać tańsze produkty spożywcze w celu zaoszczędzenia. Co trzeci badany deklaruje też, że podczas pandemii zaczął robić zakupy spożywcze online – wynika z międzynarodowego badania dotyczącego zwyczajów jedzeniowych mieszkańców 21 krajów na całym świecie. Badanie zrealizowały niezależne agencje badawcze skupione w sieci IRiS. Polską część przeprowadziła agencja badawcza ARC Rynek i Opinia.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.10.2021

Co czwarty młody człowiek najbardziej boi się zmian klimatu. Milenialsi oczekują zmian społecznych, elastyczności w miejscu pracy i większej dbałości pracodawców o zdrowie psychiczne. Badanie Deloitte

Młodzi ludzie mocno odczuli konsekwencje pandemii. Jednocześnie to pokolenia Y i Z na całym świecie są zdeterminowane, by zająć się najbardziej palącymi problemami społecznymi. Co czwarty ich przedstawiciel za najistotniejsze uznaje zmiany klimatyczne, opiekę zdrowotną i problem bezrobocia. Jak wynika z badania Deloitte „Global Millennial and Gen Z Survey 2021”, 28 proc. młodych ludzi zaczęło korzystać lub korzysta częściej z usług firm, których produkty są korzystne dla środowiska.

4 października 2021