Wirtualna rzeczywistość należy do tych innowacji, które już teraz zmieniają świat. Jej potencjał dostrzegł także koncern Lockheed Martin. Nowa technologia ma pomóc firmie wysłać dzieci na Marsa. Tylko jak jakieś gogle, hełmy czy tym bardziej kawałki tektury i soczewek miałyby doprowadzić człowieka na Czerwoną Planetę?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Z tą kwestią zmierzył się Josh Grossberg, dyrektor kreatywny agencji McCann z Nowego Jorku. Postanowił, że do rozszerzonego świata, który stworzy, będzie można wejść bez ekwipunku wciąż kojarzącego się bardziej z cyberpunkiem niż rzeczywistością.
Potrzebne było virtual reality, którego będzie można doświadczać zbiorowo, tak aby grupa osób mogła dzielić przygodę i emocje.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.