Tej jesieni amerykańscy uczniowie pojadą na MarsaTej jesieni amerykańscy uczniowie pojadą na MarsaTej jesieni amerykańscy uczniowie pojadą na MarsaTej jesieni amerykańscy uczniowie pojadą na Marsa
Szkolny autobus stał się marsjańskim pojazdem (fot. kadr z reklamy)

Tej jesieni amerykańscy uczniowie pojadą na Marsa

Tej jesieni amerykańscy uczniowie pojadą na Marsa
AdvertisementAdvertisement
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Wirtualna rzeczywistość należy do tych innowacji, które już teraz zmieniają świat. Jej potencjał dostrzegł także koncern Lockheed Martin. Nowa technologia ma pomóc firmie wysłać dzieci na Marsa. Tylko jak jakieś gogle, hełmy czy tym bardziej kawałki tektury i soczewek miałyby doprowadzić człowieka na Czerwoną Planetę?

Z tą kwestią zmierzył się Josh Grossberg, dyrektor kreatywny agencji McCann z Nowego Jorku. Postanowił, że do rozszerzonego świata, który stworzy, będzie można wejść bez ekwipunku wciąż kojarzącego się bardziej z cyberpunkiem niż rzeczywistością.

Potrzebne było virtual reality, którego będzie można doświadczać zbiorowo, tak aby grupa osób mogła dzielić przygodę i emocje.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się