Co czwarty młody człowiek najbardziej boi się zmian klimatu. Milenialsi oczekują zmian społecznych, elastyczności w miejscu pracy i większej dbałości pracodawców o zdrowie psychiczne. Badanie Deloitte
  • 0
  • 1
5.10.2021

Co czwarty młody człowiek najbardziej boi się zmian klimatu. Milenialsi oczekują zmian społecznych, elastyczności w miejscu pracy i większej dbałości pracodawców o zdrowie psychiczne. Badanie Deloitte

Młodzi ludzie mocno odczuli konsekwencje pandemii. Jednocześnie to pokolenia Y i Z na całym świecie są zdeterminowane, by zająć się najbardziej palącymi problemami społecznymi. Co czwarty ich przedstawiciel za najistotniejsze uznaje zmiany klimatyczne, opiekę zdrowotną i problem bezrobocia. Jak wynika z badania Deloitte „Global Millennial and Gen Z Survey 2021”, 28 proc. młodych ludzi zaczęło korzystać lub korzysta częściej z usług firm, których produkty są korzystne dla środowiska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.10.2021

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB opracowało kodeks ochrony danych dla branży marketingowej

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB opracowało Kodeks postępowania i dobrych praktyk (KODO) w zakresie ochrony danych osobowych w działaniach marketingu bezpośredniego. Ma on pomóc przedsiębiorcom w przestrzeganiu przepisów ochrony danych osobowych. Obejmuje takie tematy, jak rzetelne i przejrzyste przetwarzanie danych osobowych, prawnie uzasadniony interes, pseudonimizacja i inne kwestie związane z właściwym informowaniem konsumentów o przetwarzaniu ich danych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.10.2021

Pandemia nie tak dotkliwa dla centrów handlowych. Liczba pustych lokali zwiększyła się nieznacznie – pokazuje badanie CBRE

Pandemia i związane z nią lockdowny bez wątpienia wywołały duże zawirowania na rynku handlowym. Nie spowodowały jednak znacznego wzrostu liczby pustych lokali w centrach handlowych, jak można się było tego spodziewać. Średni poziom niewynajętej powierzchni w obiektach handlowych największych aglomeracji wzrósł średnio o 0,5 p.p. w ciągu roku. Wynosi obecnie 5,3% – wskazują najnowsze dane CBRE. Wzrost najbardziej widoczny jest we Wrocławiu, Trójmieście i Poznaniu.