Szeroko pojęty e-sport staje się coraz bardziej interesującym obszarem inwestycji. Swoich sił próbują tutaj nawet producenci samochodów, nie ograniczając się tylko do popularnych „ścigałek”. Chcą dotrzeć do nowego pokolenia, na które nie działają klasyczne kanały komunikacji.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Rok 2008. Tuż przed kryzysem finansowym europejski oddział Nissana razem z japońskim producentem gier Polyphony Digital uruchamia GT Academy. To swego rodzaju konkurs, w którym najszybsi kierowcy wirtualnych maszyn mogą wykorzystać swoje umiejętności i awansować na prawdziwe tory wyścigowe.
Wykorzystano do tego grę Gran Turismo. Przez 6 sezonów do rywalizacji stanęło 5 mln graczy, a cała akcja doczekała się nawet swojej serii w telewizji.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.