Lego rozpoczyna kampanię „Ready for Girls” na rzecz równości płci
  • 1
  • 1
13.10.2021

Lego rozpoczyna kampanię „Ready for Girls” na rzecz równości płci

Marka Lego zapowiedziała kampanię „Ready for Girls”. Ma to być hołd dla dziewczynek, które „przebudowują świat poprzez kreatywne rozwiązywanie problemów”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54876 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 października 2021

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
13.10.2021

„Nie wyrzucaj elektrośmieci do śmietnika” – przypomina ekologiczny mural w centrum Warszawy

Elektrośmieci to niezmiennie duży problem nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. Według ONZ w 2021 r. każdy mieszkaniec Ziemi generuje średnio 7,6 kg odpadów elektrycznych i elektronicznych, co oznacza, że wytworzymy ich 57 mln ton. Niestety, zaledwie 17% elektrośmieci zawierających mieszankę szkodliwych substancji, ale i cennych materiałów zostanie właściwie zebrane, przetworzone i poddane recyklingowi. 13 października obchodzimy Międzynarodowy Dzień bez Elektrośmieci. Aby zwrócić uwagę na potrzebę prawidłowego postępowania ze zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym, na jednej ze ścian przy ul. Waryńskiego 3 w Warszawie wykonano mural.

12 października 2021