„Znajdź swoją scenę” – kampania ING z udziałem Viki Gabor
  • 0
  • 1
12.10.2021

„Znajdź swoją scenę” – kampania ING z udziałem Viki Gabor

ING i Visa zachęcają młodych ludzi, aby rozwijali pasje i robili swoje. Bo w życiu ważne jest, aby znaleźć własną „scenę” i robić na niej to, co kochamy. Takie motywacyjne przesłanie kieruje do nastolatków Viki Gabor, która na potrzeby akcji zaprojektowała kartę do galerii Mojej karty ING.

Samodzielność i możliwość podejmowania decyzji są ważne dla 46% młodych ludzi, podobnie jak możliwość rozwijania zainteresowań. Ponad połowa nastolatków (53%) lubi poznawać nowe rzeczy, nie boi się próbować tego, czego jeszcze nie zna*.

W kampanii marki udział wzięła Viki Gabor – idolka nastolatków, głos młodego pokolenia, zwyciężczyni Eurowizji Junior 2019. Razem z ING i Visą zaprojektowała kartę do konta i złożyła na niej swój autograf. Karta jest dostępna do końca grudnia 2021 w ING wraz z kontem Mobi dla osób w wieku 13–17 lat.

Nastolatek może zamówić kartę na stronie internetowej banku w galerii Moja karta. Dodatkowo, jeśli to jego pierwsza karta, otrzyma ją za darmo. W bankowości internetowej po zalogowaniu na nastolatków będzie czekała specjalna wiadomość od Viki.

* źródło wyników: raport Kantara dla ING, październik 2020 r.

  • 1
kampania ING z udziałem Viki Gabor

Kampania ING z udziałem Viki Gabor

12 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.10.2021

Social commerce napędza szybki wzrost biznesu – pokazuje badanie

Social commerce jest naturalnym rozszerzeniem dla codziennego wykorzystania mediów społecznościowych. Facebook, Instagram, Pinterest, TikTok i inne platformy social media powinny być dziś brane pod uwagę przy tworzeniu strategii e-commerce. VMLY&R Commerce w opracowaniu „Driving Rapid Business Growth With Shops” wskazuje, co stoi za szybkim wzrostem zakupów w mediach społecznościowych. Pokazuje też możliwości, jakie social commerce daje markom.