Kury od Lubelli wciąż w grze. Wakacyjne zestawienie YouTube Ads Leaderboard 2021
  • 6
  • 1
8.09.2021

Kury od Lubelli wciąż w grze. Wakacyjne zestawienie YouTube Ads Leaderboard 2021

Szybkie samochody i polska wieś bawiąca się w rytm coveru „Coco Jumbo” zespołu Mr. President królowały w czerwcowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard. Lipiec zaskoczył zamiłowaniem do zdrowego odżywiania i dawno zapomnianych hitów. Popularność zyskał nie tylko Happy Meal od McDonald’s w zestawie z marchewką, lecz również kiełbasa śląska z Biedronki.

Czerwcowym numerem jeden wciąż pozostają kurki nioski. Reklama „Lubella Koko Jambo” przygotowana przez agencję kreatywną Feeders okazała się prawdziwym sukcesem. Za zakup mediów odpowiadała agencja mediowa Starcom.

Na drugim miejscu uplasowała się znana już reklama Tymbarku H2Owoc – owocowej wody bez dodatku cukru. Zakup mediów – agencja Starcom.

Producenci reklamy „Nowa Škoda Octavia. Ta idealna” zdecydowali się na podkład muzyczny w postaci piosenki „Dream” zespołu The Cranberries. Utrzymany w rodzinnym klimacie spot pokazuje wspólne przeżywanie emocji. Media do tej reklamy zajmującej w czerwcu trzecie miejsce w zestawieniu zostały kupione przez PHD Media Direction.

Czwarte miejsce zajęła reklama Okresowej Koalicji we współpracy z Biedronką – „Razem zacznijmy okres zmian!”. Zakupem mediów zajęła się agencja Wavemaker. Spot zwraca uwagę na problem, z którym boryka się wiele kobiet, a mianowicie z brakiem dostępu do środków higienicznych takich jak tampony czy podpaski. Reklama promuje program, dzięki któremu kobiety mogą nieść pomoc innym i pomóc w zwalczaniu ubóstwa menstruacyjnego.

Ostatnie miejsce czerwcowego zestawienia zajęła reklama sieci komórkowej Play. W wideo „Wybierz nawet 150 GB w najtańszym abonamencie 5G na rynku od 25 zł/mies.! Samsung Galaxy S20 FE 5G” możemy zobaczyć gościnnie Kubę Wojewódzkiego. Zakup mediów został zrealizowany przez agencję Mediacom.

Jak zmienił się układ sił w kolejnym miesiącu? Zwycięzcą lipcowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard jest bez dwóch zdań reklama „Łowicz więcej warzyw”, wyprodukowana przez Agencję 2012 we współpracy z domem mediowym Starcom. W reklamie usłyszeć można nową wersję piosenki „Everybody” zespołu Backstreet Boys.

Reklama sieci McDonald’s „Happy Meal – Kosmiczny mecz: nowa era” uplasowała się na drugim miejscu przeglądu. Również tym razem starano się nawiązać do trendu zdrowego odżywiania, reklamując Happy Meal w zestawie z marchewką. Głównym przedmiotem zainteresowania okazały się jednak figurki bohaterów najnowszego filmu Malcolma D. Lee: „Space Jam”. Zakup mediów – agencja OMD.

Podium zamyka reklama agencji Brasil pod tytułem „Reklama: OC+NNW Link4 nr 1 w rankingu”. Link4 zmieniło kierunek inspiracji i zaskoczyło popularnym podkładem muzycznym z początku lat dwutysięcznych. To piosenka „Dragostea din tei” mołdawskiego zespołu O-Zone. Zakupem mediów zajęła się agencja Sales & More.

W lipcowym zestawieniu nie zabrakło reklamy Play. W tym miesiącu agencja Grandes Kochonos przygotowała spot „W Play najtańsza oferta na rynku! Internet stacjonarny z telewizją już od 30 zł/mies.”. W obsadzie znalazły się znane nazwiska: Kuba Wojewódzki oraz Barbara Kurdej-Szatan. Standardowo za zakup mediów odpowiadała agencja Mediacom.

Lipcowe podsumowanie zamyka klip „Kiełbasa śląska Morliny & Pepsi taniej! Grilluj z Biedronką”. Chociaż w reklamie Biedronki nie wykorzystano podkładu muzycznego z lat 90., to rodzinny klimat został zachowany. Spot przygotowała agencja Duda, media kupił Wavemaker.

O zestawieniu
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking pięciu filmów jest ustalany na podstawie algorytmu uwzględniającego parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz to, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube. Dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych w tym serwisie.

  • 1
Wakacyjne zestawienie YouTube Ads Leaderboard

Wakacyjne zestawienie YouTube Ads Leaderboard

8 września 2021

7 września 2021