Olej Wielkopolski wybrał agencję Mint Media
  • 0
  • 1
13.10.2021

Olej Wielkopolski wybrał agencję Mint Media

Marka Olej Wielkopolski rozpoczęła współpracę z Mint Media w zakresie obsługi mediów społecznościowych. Agencja wygrała przetarg.

Na potrzeby przetargu stworzyła ideę i strategię komunikacji wraz z key visualem. Będzie odpowiadała za komunikację marki Olej Wielkopolski na Facebooku i Instagramie, a także za aktywną moderację i kampanie mediowe w tych kanałach.

To, co dobre, naturalnie nam pasuje. Również jeśli mowa o współpracy. To dlatego dla marki Olej Wielkopolski stworzyliśmy ideę „Naturalnie nam pasuje”, która nie tylko odzwierciedla przemiany społeczne (a więc i dążenie do zdrowszego stylu życia), ale też celnie trafia w oczekiwania target grupy. Podkreśliliśmy naturalność w wielu kontekstach: od składników produktu, poprzez naturalne uprawy, aż po działania marki na rzecz natury. Połączyliśmy dwa tylko pozornie niepasujące składniki: nowoczesność i tradycję, a wszystko to doprawiliśmy odrobiną poczucia humoru – mówi Katarzyna Wolska, head of creative w Mint Media.

Za projekt po stronie agencji odpowiada account manager Julia Fiszer.

  • 1
Olej Wielkopolski wybrał agencję Mint Media

Olej Wielkopolski wybrał agencję Mint Media

13 października 2021

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
13.10.2021

„Nie wyrzucaj elektrośmieci do śmietnika” – przypomina ekologiczny mural w centrum Warszawy

Elektrośmieci to niezmiennie duży problem nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. Według ONZ w 2021 r. każdy mieszkaniec Ziemi generuje średnio 7,6 kg odpadów elektrycznych i elektronicznych, co oznacza, że wytworzymy ich 57 mln ton. Niestety, zaledwie 17% elektrośmieci zawierających mieszankę szkodliwych substancji, ale i cennych materiałów zostanie właściwie zebrane, przetworzone i poddane recyklingowi. 13 października obchodzimy Międzynarodowy Dzień bez Elektrośmieci. Aby zwrócić uwagę na potrzebę prawidłowego postępowania ze zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym, na jednej ze ścian przy ul. Waryńskiego 3 w Warszawie wykonano mural.

12 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.10.2021

Social commerce napędza szybki wzrost biznesu – pokazuje badanie

Social commerce jest naturalnym rozszerzeniem dla codziennego wykorzystania mediów społecznościowych. Facebook, Instagram, Pinterest, TikTok i inne platformy social media powinny być dziś brane pod uwagę przy tworzeniu strategii e-commerce. VMLY&R Commerce w opracowaniu „Driving Rapid Business Growth With Shops” wskazuje, co stoi za szybkim wzrostem zakupów w mediach społecznościowych. Pokazuje też możliwości, jakie social commerce daje markom.