Espresso - Strona 427 z 5537 - Marketing przy Kawie

Espresso

27 stycznia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.01.2022

Covid negatywnie wpłynął na branżę gastronomiczną, jednak mimo pandemii Polacy chętnie odwiedzają restauracje – pokazuje badanie GfK

Pandemia wciąż bardzo mocno wpływa na sytuację w branży gastronomicznej. Pod względem liczby działających lokali rynek cofnął się o kilkanaście lat. Na koniec 2021 r. w Polsce działało ponad 63 tys. obiektów gastronomicznych, a wartość branży wyniosła 28,5 mld zł. W ujęciu procentowym oznacza to dwucyfrowe spadki w porównaniu do 2019 r., czyli okresu przed wybuchem pandemii. Takie są wnioski z „Raportu gastronomicznego 2021” przygotowanego przez Panel Gospodarstw Domowych GfK Polonia.

26 stycznia 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
26.01.2022

Rynek reklamy na świecie wzrośnie w 2022 o 9,2% – prognozuje Dentsu

Grupa reklamowa Dentsu opublikowała „Global Ad Spend Forecast”. Według badania rynek reklamy na świecie odbija się mocno po regresie z 2020 r. Średni wzrost w tym roku ma być trzy razy szybszy niż w analogicznym okresie po kryzysie finansowym z 2008 (w 2011 wynosił 3,2%, teraz 9,2%). Wśród rynków, które mają rozwijać się szybciej niż światowa średnia, są kraje Europy Środkowej i Wschodniej. Łączna kwota, którą reklamodawcy z całego świata przeznaczą na reklamę w 2022 r., wyniesie według „Global Ad Spend Forecast” 745 mld dol. To o 117,2 mld więcej niż przed wybuchem pandemii.

Poprzednie Następne