0 1 0 0 0 27.01.2022Pan i Pani e-commerce – e-Izba sprawdziła, jak w Internecie kupują kobiety i mężczyźniCzy kobiety kupują w Internecie, bo lubią, a mężczyźni z obowiązku? Ile w tym emocji, a ile racjonalnych decyzji? Jak wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej, zatytułowanego „Mr. & Mrs. e-commerce”, są różnice pomiędzy kobietami i mężczyznami w zachowaniach i preferencjach dotyczących zakupów w Sieci.
1 1 0 0 0 27.01.2022Międzynarodowy Komitet Olimpijski w spocie na zimowe igrzyska zachęca świat do wiary w siłę międzyludzkiej solidarnościMiędzynarodowy Komitet Olimpijski zaprezentował spot promujący nadchodzące zimowe igrzyska olimpijskie w Pekinie. Podkreśla w nim relacje między sportowcami a kibicami oraz pokazuje, że zjednoczeni ludzie mogą osiągnąć wiele.
1 1 0 0 0 27.01.2022„Skill w gamingu to skill w życiu” – PKO BP promuje Konto dla młodych„Skill w gamingu to skill w życiu” – to hasło kampanii internetowej PKO Banku Polskiego. Promuje ona Konto dla młodych wraz z kartą Mastercard. Działaniom reklamowym towarzyszy promocja, w której do zdobycia są słuchawki do gier oraz kody dostępu do Xbox Game Pass Ultimate.
0 2 0 0 0 27.01.2022Fluorescencyjny mural promuje Żabkę JushZałożony przez Żabkę start-up Lite e-Commerce stworzył mural w centrum Warszawy w celu promocji swojej aplikacji służącej do szybkich zakupów online – Jush. Jest to kolejna część kampanii „Rób, co chcesz. Zakupy w 15 minut!”, która zachęca konsumentów do przetestowania usługi i wykorzystania zaoszczędzonego czasu na pasje oraz przyjemności.
0 1 0 0 0 27.01.2022Covid negatywnie wpłynął na branżę gastronomiczną, jednak mimo pandemii Polacy chętnie odwiedzają restauracje – pokazuje badanie GfKPandemia wciąż bardzo mocno wpływa na sytuację w branży gastronomicznej. Pod względem liczby działających lokali rynek cofnął się o kilkanaście lat. Na koniec 2021 r. w Polsce działało ponad 63 tys. obiektów gastronomicznych, a wartość branży wyniosła 28,5 mld zł. W ujęciu procentowym oznacza to dwucyfrowe spadki w porównaniu do 2019 r., czyli okresu przed wybuchem pandemii. Takie są wnioski z „Raportu gastronomicznego 2021” przygotowanego przez Panel Gospodarstw Domowych GfK Polonia.
1 1 0 0 0 27.01.2022„Każde teraz ma znaczenie!” – ruszyła kampania T-MobileNa nartach ze znajomymi, podczas zabaw w gronie rodzinnym czy w przerwie w pracy – każda chwila ma znaczenie – przekonuje T-Mobile. Szczególnie teraz, kiedy na co dzień zmagamy się z wieloma ograniczeniami. Operator wystartował z kampanią, w której dzieli się tym przesłaniem, promując także taryfy z nieograniczonym Internetem.
1 1 0 0 0 26.01.2022Latem 2022 r. Disney+ wejdzie do PolskiPolski oddział Disneya potwierdził, że latem 2022 r. oficjalnie w Polsce ruszy serwis streamingowy Disney+. Na platformie będzie można oglądać filmy i seriale Disneya, Pixara, Marvela, National Geographic, „Star Wars”, a także produkcje FX, 20th Century Studios czy Searchlight.
0 1 0 0 0 26.01.2022Grupa OLX zapłaci agencjom za udział w przetargachGrupa OLX wprowadza rejection fee dla agencji reklamowych kończących udział w konkursie ofert na drugim etapie. Kwota wynagrodzenia będzie stała. Wyniesie 12 tys. zł.
0 3 0 0 0 26.01.2022Hologram na Dworcu Centralnym w ramach kampanii Pepsi 100% rPETTrwa kampania towarzysząca wprowadzeniu przez markę Pepsi butelek rPET, czyli wykonanych w 100% z plastiku z recyklingu. Na parterze hali głównej Dworca Centralnego w Warszawie stanęła wielkoformatowa reklama w formie hologramu. Nośnik komunikuje zmianę rodzaju opakowań oraz zachęca przechodniów do odpowiedniego sortowania materiałów z tworzyw sztucznych.
0 4 0 0 0 26.01.2022Rynek reklamy na świecie wzrośnie w 2022 o 9,2% – prognozuje DentsuGrupa reklamowa Dentsu opublikowała „Global Ad Spend Forecast”. Według badania rynek reklamy na świecie odbija się mocno po regresie z 2020 r. Średni wzrost w tym roku ma być trzy razy szybszy niż w analogicznym okresie po kryzysie finansowym z 2008 (w 2011 wynosił 3,2%, teraz 9,2%). Wśród rynków, które mają rozwijać się szybciej niż światowa średnia, są kraje Europy Środkowej i Wschodniej. Łączna kwota, którą reklamodawcy z całego świata przeznaczą na reklamę w 2022 r., wyniesie według „Global Ad Spend Forecast” 745 mld dol. To o 117,2 mld więcej niż przed wybuchem pandemii.