Lubella promuje makarony w kampanii „Tak jak lubisz!”
  • 1
  • 2
13.10.2021

Lubella promuje makarony w kampanii „Tak jak lubisz!”

W październiku marka Lubella kontynuuje kampanię, w której podkreśla, że makarony można jeść tak, jak lubimy. Komunikacja obejmuje telewizję, a także social media, bankomaty, działania w Internecie, współpracę z influencerami oraz materiały POS w przestrzeniach sklepowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 października 2021

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
13.10.2021

„Nie wyrzucaj elektrośmieci do śmietnika” – przypomina ekologiczny mural w centrum Warszawy

Elektrośmieci to niezmiennie duży problem nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. Według ONZ w 2021 r. każdy mieszkaniec Ziemi generuje średnio 7,6 kg odpadów elektrycznych i elektronicznych, co oznacza, że wytworzymy ich 57 mln ton. Niestety, zaledwie 17% elektrośmieci zawierających mieszankę szkodliwych substancji, ale i cennych materiałów zostanie właściwie zebrane, przetworzone i poddane recyklingowi. 13 października obchodzimy Międzynarodowy Dzień bez Elektrośmieci. Aby zwrócić uwagę na potrzebę prawidłowego postępowania ze zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym, na jednej ze ścian przy ul. Waryńskiego 3 w Warszawie wykonano mural.

12 października 2021