Muzyka elektroniczna Zamilskiej w kampanii edukacyjnej o elektrośmieciach
  • 2
  • 2
25.12.2020

Muzyka elektroniczna Zamilskiej w kampanii edukacyjnej o elektrośmieciach

Ruszyła kampania edukacyjna EkoElectro. Jej celem jest zwiększenie wśród młodych ludzi świadomości na temat prawidłowego postępowania z elektrośmieciami. Do współpracy zaangażowano artystkę muzyki elektronicznej – Zamilską, która na potrzeby kampanii stworzyła nowy utwór muzyczny. Można go posłuchać w trakcie rozmowy z botem w Messengerze.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 grudnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.12.2020

W pandemii na święta i tak wydamy więcej, niż powinniśmy – European Consumer Payment Report 2020

Pandemia Covid-19 zmniejszyła dochody aż 45% konsumentów w Polsce. Mimo to co czwarta osoba deklaruje, że wyda nawet więcej pieniędzy na święta niż zawsze. Czy koronakryzys zmienił podejście Polaków do wydawania pieniędzy, szczególnie w okresie przedświątecznym? Na to pytanie opowiada firma Intrum z branży windykacji i zarządzania wierzytelnościami, publikując European Consumer Payment Report 2020.

22 grudnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.12.2020

Przed świętami prawie połowa Polaków szuka promocji i wyprzedaży – „Global State of the Consumer Tracker” Deloitte

Zbliżające się święta Bożego Narodzenia i sylwester mają duży wpływ na zawartość zakupowego koszyka Polaków. Najbliższe dni to większe wydatki na jedzenie i alkohol, ale także na kategorie, z których najczęściej wybieramy prezenty dla bliskich. Według autorów badania firmy doradczej Deloitte „Global State of the Consumer Tracker” o 3 p.p. przybyło konsumentów, którzy więcej wydadzą na odzież i aż o 5 p.p. tych, którzy zwiększą wydatki na elektronikę.