Lech z największym zaufaniem, Tyskie wywołuje najwięcej negatywnych emocji. Sentimenti analizuje komentarze pod postami marek piwnych - Marketing przy Kawie
Lech z największym zaufaniem, Tyskie wywołuje najwięcej negatywnych emocji. Sentimenti analizuje komentarze pod postami marek piwnych
  • 0
  • 3
22.08.2019

Lech z największym zaufaniem, Tyskie wywołuje najwięcej negatywnych emocji. Sentimenti analizuje komentarze pod postami marek piwnych

Harnaś, Lech, Tyskie, Perła, Żubr i Żywiec to piwa najczęściej komentowane w czerwcu 2019 r. Firma Sentimenti sprawdziła, jak konsumenci wypowiadają się na stronach najbardziej popularnych marek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55600 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Maciej Przybylski

5 lat temu

Można spytać, jaka w ogóle jest metodologia tego badania?

22 sierpnia 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 1
22.08.2019

Ewolucja, a nie rewolucja – zmiana roli działów marketingu w erze transformacji cyfrowej. Badanie Deloitte

Nieustannie rozwijają się technologie, zmieniają się preferencje konsumentów. Wszystko to sprawia, że biznes funkcjonuje dziś w erze klienta. Wpływa to na zmianę roli działów i dyrektorów marketingu. Jak wynika z polskiego badania „CMO Survey” przeprowadzonego przez Deloitte, dla 77 proc. szefów marketingu firm w Polsce priorytetem jest pozycjonowanie i strategia marki.